וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן לשחקנים: "אתם משחקים עם הראש בקיר"

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את התנהלות האימון לקראת הפועל פתח תקוה. דני בונדר תורגל בהרכב במקום עמרי קנדה

אחרי שבמהלך השבוע קיבלה הפועל תל אביב חדשות רעות לגבי כשירותם של וינסנט אניימה, דדי בן דיין וערן זהבי, שאף הושעה ולא יוכל לשחק נגד הפועל פתח תקוה ביום שני, הבוקר (שבת) הקבוצה קיבלה בשורות קצת יותר משמחות, כשדני בונדר חזר להתאמן ואף תורגל בהרכב למשחק שינעל את המחזור.

בונדר ככל הנראה יעלה בעמדת המגן הימני במקומו של עמרי קנדה, שלו היה משחק חלש מול מ.ס. אשדוד. פרט לכך, אלי גוטמן המשיך לתרגל את ההרכב שאמור לשחק נגד הפועל פתח תקוה, כשלא פחות מארבעה שינויים נוספים מתוכננים בהרכב. סלים טועמה יפתח כקשר האחורי לצידו של אביחי ידין ויחליף את שי אבוטבול המוצהב. אלרואי כהן או יוסי שבחון ישמשו כקשר השמאלי במקום זהבי, מריו פצ'אלקה יפתח על חשבונו של וואליד באדיר, ואיתמר ניצן יעלה במקום אניימה.

אלי גוטמן לא היה מרוצה מהדרך בה התאמנו השחקנים, ובמהלך האימון הוא צעק עליהם: "אתם סוטים מעקרונות המשחק שלנו. חייבים לחזור ולהניע את הכדור במהירות, ולא לשחק רק על כדורים ארוכים. אתם פשוט משחקים עם הראש בקיר".

אגב אניימה, שסובל מכאבי גב, בהפועל תל אביב מקווים כי השוער אכן יחזור ביום שלישי להתאמן, זאת על אף העובדה שהוא ממשיך להתלונן על כאבים שמלווים אותו בחודש האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully