וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון-בית"ר ירושלים: ההזדמנות האחרונה

1.4.2011 / 10:17

רוני לוי הזהיר את שחקניו מקבוצת התחתית הרעבה לניצחון (ש', 19:00, אין שידור). מישאלוב צפוי להחליף את בן יוסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

*שלושה מפגשים היו עד היום בליגת העל בין בית"ר ירושלים להפועל אשקלון. בכל השלושה ניצחה בית"ר.

* בפעם היחידה בה בית"ר שיחקה באשקלון (עונת 1997/98), ניצחו הירושלמים 1:2 מצמד של שי הולצמן.

* אשקלון מגיעה למשחק לאחר שמונה הפסדים רצופים.

* אשקלון ניצחה בשני משחקי בית בלבד מתוך 13 שהיו לה העונה.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים מגיעה למשחק בתחושה נינוחה מעט לאחר שצברה 7 נקודות מ-9 אפשריות בשלושת המשחקים האחרונים לפני היציאה לפגרת הנבחרות. יחד עם זאת, בקבוצה מודעים לכך כי בעקבות הקיזוז הקבוצה עדיין לא סיימה את מאבקה בתחתית וניצחון מחר אף עשוי להשאיר לה סיכוי לא רע לסיים את העונה בפלייאוף האמצעי. המאמן רוני לוי הזהיר את שחקניו מהמוטיבציה הגבוהה של אשקלון ושם דגשים נוספים על טקטיקה ועמידה נכונה, בכדי לשמור על אותה רמת הגנה של השבועות האחרונים המקשה על היריבות להבקיע.

"אשקלון במצב קשה מאוד בתחתית והמשחק הזה הוא כמו ההזדמנות האחרונה עבורה", אמר לוי לשחקניו באימון. "שחקנים שם יבואו לתת הכל, גם בשביל המאמן החדש. אתם צריכים לשמור על מה שעשינו עד עתה ולהמשיך את המומנטום כדי לברוח כמה שיותר מהתחתית". לאחר מכן התראיין המאמן ל'רדיו ירושלים' ונשאל בין היתר על עתידם של עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן, והידיעות כי אבי נמני מעוניין להוציאם מבית"ר בתום העונה, ואמר: "מבחינתי הם בטוח נשארים. אלא אם תבוא הצעה שאי אפשר לסרב לה אבל מבחינתי הם נשארים בקבוצה".

גם היו"ר איציק קורנפיין דיבר מספר מילים לפני האימון ואמר לשחקנים: "בכדורגל זוכרים רק את הסוף אז זאת ההזדמנות שלכם לתקן את הרושם מהעונה הזאת וליהנות מזה". אבירם ברוכיאן ותומר בן יוסף צפויים להיכלל בסגל הקבוצה למשחק אך לא לפתוח בהרכב כאשר משה מישאלוב ימשיך להחליף את בן יוסף בעמדת הבלם ובעמדת המגן הימני אלי דסה עשוי להחליף את ליאור ראובן. בהתקפה רוני לוי לא סגור באופן סופי על הציוות אך נראה כי עמית בן שושן, חן עזריאל וסמואל יבואה יאיישו את החלק הקדמי.

הפועל אשקלון:

הפועל אשקלון מגיעה למשחק לאחר שמונה הפסדים רצופים אך עם אופטימיות אחת קטנה והיא בדמות מאמן חדש על הקווים. בשבועיים שהיו לאלי מחפוד לאחר הפרשה עם גיא עזורי הוא עובד בעיקר על החדרת האמון לשחקנים ועמידה נכונה יותר על המגרש בכדי למנוע מהקבוצה לספוג שערים בקלות. אחת ההחלטות של מחפוד היא שבכל סיטואציה שהיא, שלושת הבלמים יניב אלול, סואד פילקוביץ' ודארקו לובריץ' יהיו על המגרש, הן על ידי האפשרות שאחד מהשלושה ישחק כמגן או בקישור האחורי. מעבר לכך, מחפוד נהנה בסך הכל מסגל מלא פרט לסרג' איילי שעדיין לא החלים מפציעה ואף ניסה לשדר אופטימיות בפני השחקנים כשאמר להם: "בית"ר קבוצה חזקה אבל אנחנו צריכים יותר את הנקודות וצריכים להראות את זה על המגרש מפתיחת המשחק".

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: עמית בן שושן

תמיד כשאבירם ברוכיאן לא משחק בן שושן לוקח יוזמה ומנסה להוביל את הקבוצה. האם מחר יהיה סיפור דומה? נחיה ונראה. מה שבטוח זה שבית"ר חייבת את היכולת והנסיון של בן שושן.

הפועל אשקלון: שניר גואטה

. בכל פעם שהתקפת אשקלון תיפקדה שניר גואטה היה דומיננטי. אם גואטה יהיה טוב מחר וידחוף את הקבוצה להבקיע שער או שניים הוא עשוי להכריע את המשחק

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן (אלי דסה), כריסטיאן גונזאלס, משה מישאלוב, אבי ריקן, הרווה קאז'ה, עידן טל, שי חדד, חן עזריאל, עמית בן שושן, סמואל יבואה.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, יניב אלול, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אדיר טובול, אמייה טגה, רביד גזל, מחמוד עבאס, שניר גואטה, אריק גאוו, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully