וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה יחמיץ בוודאות את הפועל פ"ת

שוערה של הפועל תל אביב יחזור להתאמן רק ביום שלישי ואיתמר ניצן יחליף אותו גם ביום שני. שכטר נחוש לצאת לגרמניה

לאחר כמה ימים של חוסר ודאות בעניין שוער הפועל תל אביב וינסנט אניימה וכשירותו למשחק נגד הפועל פתח תקווה ביום שני, הגיע היום (שישי) הניגרי למתחם האימונים וולפסון וביחד עם הצוות המקצועי החליט לחזור לאימונים רק ביום שלישי הקרוב. המשמעות היא שאניימה יחמיץ בוודאות את המשחק, ובמקומו יפתח בשער איתמר ניצן שהחליפו גם נגד אשדוד. בהפועל תל אביב מקווים כי המנוחה הזו תספיק לשוער ובמשחק מול בני יהודה בשבוע הבא, הוא כבר יהיה כשיר. מלבד אניימה ייעדרו מול הפועל פתח תקוה שי אבוטבול הסוחב חמישה צהובים, ערן זהבי שהורחק על ידי התאחדות ממשחק אחד ודדי בן דיין שעדיין לא החלים מהקרע בשריר האחורי.

מי שחזר היום להתאמן הוא דני בונדר שערך אימון ריצה קל ומחר אמור להתאמן כרגיל. אלי גוטמן אמור לתרגל הרכב למשחק רק באימון בשבת, והיום הסתפק באימון קל שהורכב בעיקר ממשחקונים. בכל מקרה, במשחק ביום שני סלים טועמה אמור לפתוח כקשר האחורי במקומו של אבוטבול ואלרואי כהן אמור לתפוס את משבצת הקשר השמאלי במקומו של ערן זהבי. גל שיש ימשיך לאייש את עמדת המגן השאלי במקומו של בן דיין.

החלוץ איתי שכטר שמחלים מפציעה בכתפו ילחץ בסוף השבוע על ראשי הפועל תל אביב על מנת שיאפשרו לו לצאת לשיחות בגרמניה עם קייזרלסאוטן והאנובר שמעוניינות בו לעונה הבאה. בינתיים באלופה מתנגדים למהלך, אך החלוץ מאמין כי עד השבוע הבא יקבל תשובה חיובית לצאת לגרמניה על מנת לקדם את יציאתו לאירופה.

אתמול נחתם ההסכם על העברת החובות של הקבוצה לסלים טועמה, רומן רוקי ווויליאם אזהו וכך נרשמה הקבוצה למפעלים האירופאיים. הפועל תל אביב עדיין לא העבירה סכום נוסף של 200 אלף יורו לאספניול, אך הסכום הופקד כערבות בידי הבקרה התקציבית וכך הוסר גם מכשול זה וכאמור הפועל תוכל לשחק בעונה הבאה בגביעי אירופה השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully