וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה-הפועל ב"ש: ערן לוי על הספסל

הדס גרינברג

1.4.2011 / 10:44

קלינגר יפתח עם חלוץ אחד, ככל הנראה ליאור אסולין. ברק בכר עשוי לחזור, אבוחצירא הפצוע ייעדר (שבת, 19:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* המפגש הראשון העונה בין קרית שמונה להפועל באר שבע הסתיים בתיקו, והוריד את רן בן שמעון וחניכיו מהמקום הראשון לשני.

* 12 מפגשים התקיימו בין הקבוצות בעשור האחרון בכל המסגרות. המאזן של השתיים זהה, שני ניצחונות, שני הפסדים ושמונה משחקים (כולם בליגה) שהסתיימו בתיקו. 17 שערים נכבשו במשחקים הללו.

*מדהים, אבל בשישה מתוך שמונה מפגשים אף קבוצה לא כבשה יותר משער אחד.

* הניצחון המרשים ביותר של קרית שמונה על באר שבע היה העונה במסגרת גביע המדינה בו הביסה קבוצתו של רן בן שמעון 0:4 את ניר קלינגר ושחקניו.

*באר שבע נמצאת בתקופה לא טובה, אבל בשני המשחקים האחרונים בהם ניצחה כבשה ארבעה וחמישה שערים.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

בקרית שמונה מקווים לנצל מחר את היכולת המגמגמת של באר שבע על מנת לצמצם את הפער ממכבי תל אביב בתקווה שזו לא תנצח את בני יהודה. מאמן הקבוצה רן בן שמעון לא תרגל הרכב השבוע ויתכן שימשיך לתת את הקרדיט לאחד עשר שפתחו במחזור האחרון מול מכבי פתח תקוה. שינויים אפשריים יהיו בהגנה כאשר בן שמעון נוהג לעשות רוטציה בין סלאח חסארמה, יניב לביא ואיתן טיבי הבלמים כששנים מהם נוהגים לפתוח. בגזרת המגנים אלעד גבאי שמציג יכולת טובה העונה כמו גם אורי שטרית ימשיכו באגפים. ייתכן כי לראשונה העונה המגן ברק בכר ששב מפציעה קשה בברך עם החלמה שערכה חצי שנה ישוב לסגל הקבוצה. לעומת בכר החלוץ שמעון אבוחצירא ייעדר גם מחר בעקבות מתיחה ממנה סובל בשבועות האחרונים ובקבוצה מקווים כי יהיה כשיר לשלבים המכריעים העונה וישוב במהרה.

הפועל באר שבע:

אחרי שנשלח באמצע השבוע למקלחת מוקדמת, ערן לוי יפתח על הספסל של הפועל באר שבע מחר. במועדון טוענים כי העובדה שלא התאמן שלשום (קיבל אישור מראש) גרמה לקלינגר לקבל החלטה להוריד אותו לספסל. השוער אוהד כהן תורגל בהרכב הראשון. אחרי שנקנס, נראה כי במועדון מעדיפים להניח לשוער לאחר שהתנצל על התקרית עם האוהדים, לפחות עד שהעונה תסתיים. לפי כל התרגולים השבוע, קלינגר מתכוון לפתוח עם חלוץ אחד (דובב גבאי פתח במחזור הקודם, אבל אז ערן לוי היה ב-11), כנראה עם ליאור אסולין, אם כי גם גבאי תורגל לסירוגין. יחיאל צגאי שמקבל לאחרונה קרדיט מקלינגר צפוי להיות גם הוא ב-11, כשמשה אסולין הוא זה שתורגל לצד ויליאם סוארס בקישור האחורי.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: ברק בדש

ברק בדש שחזר לעצמו במשחקים האחרונים גם מבחינת יכולת וגם להרכב יקבל מחר את הפועל באר שבע כהזדמנות להמשיך למנף את היכולת מהשבועות האחרונים, אך אם לא יעשה כך הוא יודע טוב מאוד כי שמעון אבוחצירא שצפוי לשוב במחזור הבא מפציעה ממתין לתפוס את מקומו.

הפועל באר שבע: יחיאל צגאי

הרכש שעשה ניר קלינגר במהלך הפגרה לא מספיק טוב כדי לכפר על עזיבת מאור מליקסון. יחיאל צגאי ואיברהים עבדול ראזאק עדיין לא מצליחים להיכנס לנעליים שלו וקלינגר ממשיך לנסות לאלתר. צגאי מעולם לא בלט מעבר לקבוצות בהם שיחק בליגה הראשונה. העונה הפנטסטית שלו בהפועל אשקלון הוכיחה שכשם שהוא מסוגל לבלוט מעל הליגה הלאומית, כך הוא עדיין רחוק מלהיות שחקן מפתח בליגת העל. בגיל 28, היינו מצפים שהשחקן הזריז והכישרוני יתחיל לפרוח. אחרת הקריירה שלו תיגמר מבלי שהספקנו לראות מה הוא שווה באמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא (איתן טיבי), סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, ברק בדש, ויאם עמאשה.

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, משה אסולין, איברהים עבדול ראזאק, דוד רביבו, יחיאל צגאי, ליאור אסולין (דובב גבאי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully