וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-מכבי פ"ת: עומר דמארי כשיר למשחק

החלוץ שנפצע בנבחרת השתתף באימון המסכם וצפוי לפתוח בהרכב מול נתניה, שתיהנה מחזרתו של חן עזרא (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב הראשון העונה ניצחה פתח תקוה את נתניה 0:2 משערים של סבסטיאן סנסוני ועומר דמארי.

* 33 משחקי ליגה נערכו בין השתיים בעשור האחרון כאשר המאזן עומד על 10 ניצחונות לנתניה, תשעה לפתח תקוה ולא פחות מ-13 תוצאות תיקו.

* המלאבסים ניצחו פעם אחת בחמשת הביקורים האחרונים בקופסא: 1:2 באפריל 2009.

* הניצחון הגדול ביותר של נתניה על יריבתה התרחש בעונת 04/05 - 1:6 עם שלושער של איציק זוהר, צמד של רוסלן רוברסקי ושער של ויורל טנסה. לפתח תקוה כבש עידן מליחי.

*נתניה ניצחה בביתה רק פעם אחת מתוך ארבעת המפגשים האחרונים מול הלוזונים.

*בכל חמשת המפגשים האחרונים לפחות קבוצה אחת כבשה שני שערים ויותר.

*ניצחון החוץ האחרון של מכבי פתח תקוה הושג לפני חודשיים וחצי בדיוק, בטדי.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

נקודה מפרידה בין פתח תקוה החמישית לנתניה השביעית בקרב הפלייאוף העליון. לפיכך, בנתניה מייחסים חשיבות עליונה למשחק מול כאשר ניצחון יקרב את הקבוצה לשישייה הראשונה. ראובן עטר הקרין לשחקניו קטעי וידאו ממשחק הליגה האחרון של פתח תקוה מול קרית שמונה (0:0) ואמר לשחקניו: "מדובר בקבוצה שמכירה אותנו טוב ועוקבת אחרינו. אנחנו צריכים לבוא מוכנים כי אנחנו שווים פלייאוף עליון". מבחינת ההרכב, עטר צפוי להמשיך לתת את הקרדיט ל-11 שניצחו את מכבי תל אביב במחזור הקודם. בשורות טובות הגיעו מכיוונו של חן עזרא שנעדר בחודשיים האחרונים בשל קרע ברצועה ואתמול שב לאימונים מלאים. ככל הנראה כבר מחר ישוב עזרא לסגל הקבוצה והוא יעמוד לראשותו של עטר בשלבים המכריעים העונה. קרלוס אריאס ששהה עם נבחרת בוליביה וכן עמרי בן הרוש ופיראס מוגרבי ששהו עם הנבחרת הצעירה שבו אתמול לאימונים ויפתחו בהרכב. במועדון מקווים מאוד לראות כמות אוהדים רבה יותר בקופסא ולכן הוזילו את מחירי הכרטיסים ל-30 שקלים.

מכבי פתח תקוה:

אחרי מספר שבועות בהם ערך אסיפה טקטית רגילה, פרדי דוד הקרין לחניכיו שוב קלטת שלא מעולם הכדורגל, במטרה ללמד אותם ערכים שיעזרו להם להתמודד עם מצבי לחץ. במהלך האסיפה שלף המאמן קלטת ובו סיפור הצלחתה של אלופת העולם לאגרוף נשים למשקל תרנגול, הגר פיינר. "סיפור ההצלחה הזה מלמד כיצד היא הגיעה למגרש אחר עם שופטים ביתיים וניצחה", הסביר להם המאמן. הניצחון ההוא הושג באוקטובר 2010, כשפיינר ניצחה יריבה מגרמניה בשם ג'וליה סהין בהחלטת שופטים בתום עשרה סיבובים. על המגרש, לפרדי דוד יש לא מעט בעיות להתמודד איתם, אבל יש בשורה חיובית: עומר דמארי שנפצע במשחק הנבחרת מול מלטה ערך אימון מלא ויפתח כנראה בהרכב. הקשר מרואן קבהא שחזר מסגל האולימפית סובל מדלקת בכף הרגל, יעבור מיפוי עצמות בשבוע הבא ולא יהיה בסגל. גם עומר גולן ואסי משיח ייעדרו.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: קרלוס אריאס

השוער הבוליביאני נותן עד כה עונה מצוינת במכבי נתניה. כעת, בשלבים הכי מכריעים העונה, אל מול חוליית ההתקפה מהטובות בליגה ובמשחק על שש נקודות, כפי שמגדירים בנתניה, הוא ייאלץ להוכיח שהוא תחנה אחרונה. זאת על מנת להשאיר את קבוצתו עם רשת נקייה ולתת לשחקני ההתקפה שלו לעשות את העבודה בצד השני.

מכבי פתח תקוה: טל בן חיים

בן חיים נמצא בינתיים בעונה הטובה ביותר בקריירה שלו. השער במדי הנבחרת מול גיאורגיה הוא רק סימפטום שמעיד כנראה על העומד לקרות: בן חיים ייבחן עכשיו בזכוכית עבה יותר כי אוהדי הכדורגל בישראל רוצים לדעת האם צומח להם מתחת לאף עוד טאלנט. לאף אחד במכבי פתח תקוה אין ספק שמדובר בכשרון גדול, אבל על דבר אחד יש מחלוקת: הסיומת מול השער. אם בן חיים יגלה יהיה מרוכז מול אריאס כפי שהיה מרוכז מול רבישווילי, ללוזונים יהיה יתרון גדול. תסמכו על פרדי דוד שידאג להחזיר אותו לקרקע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע, סרגיי טרטיאק.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזרה, ניצן דמארי, אלירן דנין, יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, רועי בקל, טל בן חיים, מיכאל זנדברג, עומר דמארי (מוראד אבו ענזה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully