וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "רוצה להישאר כאן גם בעונה הבאה"

1.4.2011 / 12:32

סנטר מכבי ת"א מאושר מההעפלה לפיינל פור ולא שוכח לפרגן לפרקינס: "הוא שדרג את ההגנה שלי וגרם לי לשחק חזק יותר"

רגעים ספורים אחרי שהבטיחו בסטייל את עלייתם לפיינל פור, חגגו שחקני ואנשי מכבי תל אביב את ההישג הגדול בהתלהבות גדולה. מי שהיה נראה מאושר במיוחד היה סופוקליס שחורציאניטיס, שרקד בסמוך לחדר ההלבשה חמוש במשקפי שמש מנצנצים בצורת לבבות והניף על כתפיו את ג'רמי פארגו. למסעדת 206 הגיע השחקן כשחברתו ואחיו, אלכס, מלווים אותו. "להגיע לפיינל פור היתה אחת מהמטרות של הקבוצה שלנו ועשינו את זה", אמר הסנטר היווני לוואלה! ספורט. "הסיבות שהגענו לפיינל פור העונה נעוצות קודם כל בהגנה, כמו גם בעבודה הקשה שעשינו במשך כל השנה, עבודה קשה אותה ביצענו יום אחר יום. היה לנו כוח ורצון. יש לנו שחקנים טובים שנתנו את הלב והנשמה".

שחורציאניטיס נשאל האם ציפה להגיע ל-4 הגדולות של הכדורסל האירופי כשחתם במכבי תל אביב בקיץ והשיב: "בתחילת השנה דיברתי עם המאמן ואמרתי שאני הולך לעשות את הכי טוב שאני יכול בשביל לתרום לקבוצה. הגעתי לכאן בתחילת העונה ועדיין לא הייתי בטוח מה יהיה. עכשיו הלכנו עד הסוף, לפיינל פור, ואני שמח שאנחנו במצב הזה ושאני במכבי תל אביב. אני לובש את המדים הצהובים-כחולים, ואשאר כאן גם בעונה הבאה. יש לי חוזה לעונה הבאה ואני רוצה להישאר כאן", הבהיר היווני. שחורציאניטיס אף נשאל לגבי הדחתה של אולימפיאקוס מהיורוליג, ולא נשמע עצוב מדי: "אולימפיאקוס היא חלק מהקריירה שלי, וזהו, אין לי מה להגיד על כך".

ומה הסיכויים של מכבי לזכות כעת בגביע אירופה? שחורציאניטיס בהחלט אופטימי: "הכל יכול לקרות בפיינל פור, כל קבוצה יכולה לנצח את היריבה במשחק אחד. צריך להילחם, לשחק חזק כל יום. עד כמה משמעותי עבורי לזכות באליפות? כל שחקן רוצה לזכות באליפות אירופה. זה דבר חשוב עבור כל שחקן". לבסוף לא שכח הסנטר היווני להתייחס לחסרונו של דורון פרקינס: "היינו צריכים לנצח בשביל דורון. הוא חלק משמעותי בקבוצה שלנו, הוא השחקן מוביל וחלק מוביל מההגנה שהצגנו העונה והוא שדרג את ההגנה של כולם - גם שלי באופן אישי, הוא גרם לי לשחק יותר חזק. הוא בא כל יום לעבוד וזה כואב לאבד אותו אבל אנחנו צריכים להמשיך לשחק ולהישאר יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully