וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז לא בזבזו זמן

1.4.2011 / 11:12

ניו יורק גברה 3:6 על דטרויט במשחק שפתח את עונת 2011 ב-MLB. הפסד ללינסקאם וסן פרנסיסקו, 2:1 לדודג'רס

שחקני ניו יורק יאנקיז, דטרויטס טייגרס עומדים לפני משחק בייסבול בין שתי הקבוצות. רויטרס
חג שמח לכולם. שחקני ניו יורק יאנקיז ודטרויט טייגרס עומדים לפני הכדור הראשון/רויטרס

מארק טשיירה וניו יורק יאנקיז מחכים, בדרך כלל, מספר ימים באפריל לפני שהם נכנסים לעניינים. הפעם הם לא בזבזו זמן, כשטשיירה ירה להומראן בן שלוש ריצות וסייע לפסים לנצח את דטרויט טייגרס 3:6 במשחק שפתח את עונת 2011 ב-MLB. גם קרטיס גרנדרסון חבט רחוק, מריאנו ריברה הוותיק זכה בשמירה הראשונה העונה.

בוושינגטון, לעיני איצטדיון לא מלא וללא הנשיא ברק אובמה שהפעם לא הגיש את הכדור הראשון של העונה, רשם ג'ייסון הייווארד מאטלנטה הומר במעמד הצלחת הראשון שלו, פעולה שעשה גם בשנה שעברה. עם חמישה אינינגים ושני שליש של דרק לואו, הברייבס ניצחו את הנשיונלס 0:2, כשצ'יפר ג'ונס הוותיק תורם דאבל וריצה.

ארבעה משחקים נוספים מתקיימים ביום הפתיחה ב-MLB, כשהדרמטי מכולם היה בסינסינטי, שם הפכו הרדס פיגור 6:3 באינינג התשיעי לניצחון 6:7, בזכות הומר בן שלוש ריצות של רמון הרננדז מידי הקלוזר של הברוורס ג'ון אקספורד. סן דייגו ניצחה בסנט לואיס 3:5 ולוס אנג'לס איינג'לס הכניעה את קנזס סיטי 2:4.

טים לינסקאם הגיש שבעה אינינגים וסילק חמישה חובטים בסטרייקאאוט, אבל קלייטון קרשאו מלוס אנג'לס דודג'רס מימש את הפוטנציאל שלו עם שבעה ותשעה, והדודג'רס ניצחו את אלופת העולם סן פרנסיסקו 1:2.

בינתיים, המטס ממשיכים לסבול, לאחר ששחקנם ג'ייסון ביי נכנס לרשימת הפצועים. אם לא יהיו עיכובים, הוא ישוב למגרשים ב-9 באפריל.

שחקן ניו יורק יאנקיז קרטיס גראנדרסון. רויטרס
נאה לך. קרטיס גרנדרסון חבט להומר משמעותי על הטייגרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully