וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סלים טועמה ואלרואי כהן צפויים לפתוח

עקב החיסורים הרבים, טועמה עשוי לשחק כקשר אחורי מול הפועל פתח תקוה. גוטמן לשחקנים: "חייבים לשמור על הכדור"

הפועל תל אביב חזרה להתאמן היום (חמישי) בסגל כמעט מלא לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה ביום שני. אלי גוטמן, לו מצפה עבודה רבה עד למשחק עקב חסרונם של מספר שחקנים, לא הרבה לדבר היום, אך בתחילת האימון אסף את השחקנים על הדשא ואמר להם: "אני רוצה שנחזור להנעת הכדור המסודרת שלנו. אסור לנו לשחק כמו באשדוד על כדורים ארוכים, אנחנו חייבים לשמור טוב יותר על הכדור".

לאורך האימון היה עסוק גוטמן בניסויים לקראת המשחק, ממנו ייעדרו ערן זהבי שהורחק על ידי בית הדין, שי אבוטבול המוצהב וככל הנראה גם וינסנט אניימה ודדי בן דיין הסובלים מפציעות. המגן דני בונדר נעדר אף הוא מהאימון, אך הוא צפוי לחזור לאימונים עד סוף השבוע, כשגוטמן אמור להעדיף אותו בהרכב על פני עמרי קנדה.

מלבד שינוי זה, הצוות המקצועי מתלבט לגבי מרכז השדה, כאשר במהלך האימון ניסה גוטמן שני הרכבים שונים. הראשון עם סלים טועמה ויוסי שבחון כקשרים במרכז, כאשר גילי ורמוט, בן שהר וטוטו תמוז הם השלישייה הקדמית, כששהר אמור לשמש כקיצוני שמאלי. על פי ההרכב השני שנוסה, וככל הנראה זה שיועדף ביום שני, טועמה יתופקד כקשר אחורי ואלרואי כהן יתפוס את המקום של זהבי בצד שמאל של הקישור. עוד שינוי אחד, שתוכנן כבר אחרי המשחק מול אשדוד, יהיה עם הצבתו של מריו פצ'אלקה כבלם במקום הקפטן וואליד באדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully