וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן אבו סלאח התפטר מהנהלת בני סכנין

היו"ר מימש את האיומים לאחר שהעירייה לא העבירה את הכסף לקבוצה. במועדון ינסו לשכנעו לחזור לפני שיבחרו לו מחליף

יו"ר בני סכנין חסן אבו סלאח הודיע הערב (חמישי) כי הוא מתפטר מתפקידו בהנהלת המועדון, זאת לאחר שהקבוצה נקלעה למצוקה כלכלית וכרגע אין היא יכולה לעמוד בהתחייבויות הכספיות לשחקנים. הסיבה למצב הכלכלי טמונה בהבטחת העירייה להעביר כמיליון ומאתיים אלף שקלים לקבוצה. הבטחה שבשלב זה לא קוימה.

לטענת גורמים בעירייה, תקציב העירייה עדיין לא אושר ולכן הכסף לא הועבר לקופת המועדון. אלא שאבו סלאח ראה בסירובה של העירייה להעביר את הכסף כחלק מהתנגדותו של ראש העיר מאזן גנאים לראות אותו כיו"ר, על רקע חילוקי הדעות המקצועיים ביניהם שנוגעים שחרור השחקנים בינואר. משראה אבו סלאח שאיומי ההתפטרות לא הובילו לדבר, החליט היום לממשם בצעד חריג ולעזוב את המועדון אחרי 20 שנה ששימש בתפקידי הנהלה שונים.

הנהלת סכנין תיפגש הערב לישיבה שבה ימסור אבו סלאח את התפטרותו באופן רשמי. בסכנין אמורים למנות יו"ר חדש לא לפני שינסו להפוך את החלטתו של אבו סלאח.

הנהלת בני סכנין הוציאה הודעה רשמית בנושא: "אבו סלאח התפטר מתפקידו וזאת לאור הקשיים הכלכליים אשר המועדון נקלע אליהם לאחרונה. האיחורים בהעברת הכספים מהעירייה נמשכים ובלי הכספים, אין בידי המועדון לעמוד בהתחייבויות הכספיות. חוג האוהדים פנה ליו"ר בהתרגשות רבה וביקש ממנו לבטל את התפטרותו. הערב תתכנס ההנהלה לדון בנסיבות ובענייני המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully