וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מצ'באן: "חסרונו של פרקינס יורגש"

30.3.2011 / 18:18

מכבי ת"א המדוכדכת רוצה לסגור את הסיפור מול קאחה (20:45, 10, 5HD), מצ'באן צופה: "הם יעשו שינויים ויבואו אגרסיביים"

מכבי תל אביב רוצה לדפוק עוד הלילה (חמישי, 20:45, ערוץ 10 ו-5HD) את המסמר האחרון בארון של קאחה לבוראל, כשהיא מארחת את המשחק הרביעי בסדרה כשהיא ביתרון 1:2. המאמן דייויד בלאט הזהיר את שחקניו לא להסתחרר מתוצאת ה-81:60 מהמשחק הקודם ולא להקל ראש בקאחה שכן "היריבה מסוכנת". על כן, הדגיש בלאט, "יש להגיע אגרסיביים בתחילת כל רבע ולסיים כל רבע באופן אינטנסיבי".

פציעתו של דורון פרקינס - שתשבית אותו לכתשעה חודשים - העיבה כמובן על האווירה באימון אמש. בסיום האימון התקשר בלאט אל הגארד ושאל אותו על מצבו ואם הוא סובל מכאבים. גם גור שלף דיבר איתו, כשבלאט מוסיף ש"כולם שם בשבילו".

לאחר מכן נתן בלאט את הטלפון לג'רמי פארגו, שההתרגשות ניכרה בפניו. פארגו - אחד מהאנשים הקרובים ביותר לפרקינס - שוחח עם חברו הטוב, ולאחר מכן נראה מדוכדך.

אבל במכבי יודעים שחובה עליהם להתרכז עכשיו בכדורסל, ולחשוב רק על המשימה מול קאחה. מילאן מצ'באן, שבמשחק הקודם נהנה מיכולת לא רעה (11 דקות ו-9 נקודות), מוכן לאתגר. "אני מאוד שמח שניצחנו, וזה חשוב יותר מאשר אם היה לי משחק כזה או אחר", אומר מצ'באן, "זה היה משחק חשוב מאוד ומשמעותי בשביל העלייה לפיינל פור. אני מקווה שהקבוצה תמשיך להציג את היכולת הזאת גם במשחק הרביעי, ושמח שיכולתי לתרום".

הפורוורד הסרבי סבור שההבדל בין המשחק האחרון למשחקים בספרד נעוץ בכך ש"נכנסנו למשחק עם הגנה חזקה. זה היה המפתח שלנו במשחק האחרון וזה היה ההבדל בין המשחקים האחרונים. עוד מפתח אצלנו זה שיש לנו שחקנים שיכולים לרוץ. כמובן שבנוסף, בבית האוהדים תומכים בנו".

ועם זאת, השחקן אינו סבור כי הניצחון הקליל יחסית שהשיגו מהווה יתרון למשחק הערב: "אני חושב שהמשחק הזה יהיה קשה יותר מאשר במשחק האחרון, כי ויטוריה היא קבוצה קשוחה שלא נכנעת בקלות, במיוחד אם הם יעשו שינויים. יהיה קשה יותר, כי הם יבואו יותר אגרסיביים. נצטרך להישאר בפוקוס כי זו סדרה. הספרדים ינסו להתחכם ולהציג הגנה טובה יותר".

ומה דעתו על החור שיוצר היעדרו של פרקינס? "חסרונו של פרקינס יורגש", סבור מצ'באן, "כי הוא אחד המנהיגים שלנו העונה ובלעדיו יהיה חלל על המגרש. הרבה פעמים הוא יצר מצבים והיה יצירתי ותרם רבות על המגרש. במשחק האחרון שיחקנו בעבורו מהרגע שנפצע, וגם המשחקים הבאים יוקדשו לו ונילחם בשבילו".

מצ'באן אינו מקל ראש ביריבה: "ויטוריה היא קבוצת יורוליג בכירה ואסור לזלזל בה. נכון, אולי היה להם קשה במשחק הקודם עם כל המסעות ומשחק הליגה שלהם, אולי הם היו תשושים וזה מה שעשה את ההבדל בין שני המשחקים האחרונים, אבל נהיה חייבים להגיע מוכנים למשחק ולעלות בכל הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully