וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:3 את קבוצת הנוער

30.3.2011 / 17:44

מויאל, בן לולו ועזריאל כבשו. בן יוסף ומישאלוב בספק לשבת. אנשיו של גומא אגייאר קיבלו את הפרטים לגבי מצב הקבוצה

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) משחק אימון נגד קבוצת הנוער וניצחה 0:3. קובי מויאל כבש את השער הראשון ממסירה של אביתר ברוכיאן ובישל את השער השני למשה בן לולו כאשר חן עזריאל כבש את השלישי. תומר בן יוסף לא השתתף במשחק האימון מכיוון שהוא עדיין סובל מכאבים בצלע וצפוי להחמיץ את המשחק בשבת.

מחליפו הצפוי של הבלם הוא משה מישאלוב, שגם הוא התאמן חלקית לאור הפציעה במשחק האחרון נגד הפועל חיפה, ובמידה וגם הוא לא יהיה כשיר, עשוי מתן בראשי הצעיר לפתוח. מי שלא השתתף אף הוא במשחק הוא אבירם ברוכיאן שסוחב פציעה בקרסול מהשבוע שעבר וההערכה היא כי גם במידה ויהיה כשיר, הוא יפתח על הספסל לאור העובדה כי לא התאמן בצורה רציפה בשבוע האחרון.

על אף הצהרות ארקדי גאידמק כי הוא מעוניין להישאר כבעלים, נציגיו של גומא אגייאר קיבלו את כל הפרטים והמספרים לגבי מצבה הפיננסי של בית"ר ובימים הקרובים צפויים לתת תשובה, כאשר ההערכה היא שבכל מקרה לא תהיה תשובה חיובית ללא סייגים ובצד של אגייאר ידרשו מספר הבהרות ופתרונות לכמה נושאים בעייתיים.

בכל מקרה, ההערכות לגבי קיום העסקה נשארו פסימיות ולא נראה שהיא תצא לפועל. אגב הידיעות החוזרות ונשנות על העסקה מעסיקות גם את השחקנים, שאמרו: "צריך שיהיה כבר בעל בית, אי אפשר להיות עוד שנה באי ודאות. כמה שיגידו שזה תירוצים, זה משפיע על כולם ולא עושה טוב לאף אחד. מה שכן, זה צריך להיות מישהו יציב אבל כמו שזה נראה, אף אחד מהם לא הולך להביא לכאן יציבות".

מחיר כרטיס לאוהדי בית"ר למשחק בשבת באשקלון יהיה 30 שקל ואוהדי הקבוצה צפויים לשבת בשערים 1-2 ביציע הדרומי. באשקלון הורידו את המחירים כדי לקבל את תמיכת האוהדים שלהם אך יודעים כי באשקלון מתגוררים אוהדים רבים של בית"ר שהמחיר האטרקטיבי ימשוך גם אותם לאיצטדיון בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully