וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ESPN תשדר העונה יותר מ-150 משחקים

30.3.2011 / 13:30

שידורי הרשת, שחזרה לאחרונה ל-HOT, מתרחבים, והיא תעביר כמות מוגברת של משחקים, כולל סופשבוע האולסטאר

בשורה לחובבי הבייסבול: ESPN, שחוזרת למקלטים של מנויי HOT ומשדרת דרך קבע את הענף, תרחיב את שידוריה ב-121 מדינות בעולם, בהן גם ישראל. המשמעות היא שהרשת תשדר העונה יותר משחקי בייסבול מבעבר - מעל ל-150 משחקים ושידור של שבוע האולסטאר וכמובן הפלייאוף ובראשו הוורלד סירייס. הרשת תמשיך גם בכיסוי התוכנית Baseball Tonight.

"במהלך השנים, רשת ESPN הבינלאומית עבדה בצמידות לליגת הבייסבול האמריקאית במטרה לטפח את הספורט ואת הליגה בעולם, עסקה זו נבנתה על בסיס זה ותעמיק את מערכת היחסים שלנו, בעוד אנו נמשיך לספק עבור מיליוני אוהדי בייסבול ברחבי העולם סיקור מקיף של הליגה לכל פינה על פני כדור הארץ", אמר טים באנל, סגן נשיא בכיר לתכניות ושיווק ב-ESPN הבינלאומית.

"חידוש החוזה שלנו מול ESPN הבינלאומית מאפשר לאוהדי בייסבול מהעולם כולו להמשיך וליהנות ממשחקי הליגה מיום פתיחת העונה ועד לאליפות העולם (World Series)", אמר פול ארצ'י, סגן נשיא בכיר לתפעול ועסקים בינלאומיים בליגת הבייסבול האמריקאית, "אנו מצפים ומייחלים לשוב ולפעול במשותף עם רשת ESPN הבינלאומית בהגעה לבסיס המעריצים ולהמשיך את מחויבותנו לסחוף מעריצים נוספים מהעולם למשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • espn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully