וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכי השבוע ב-NBA: מה מפתיע פה?

31.3.2011 / 15:41

באטום הפך את הספרס ללוזרים, שאנון בראון החליף ידיים בדאנק ויוסטון רצה למתפרצת בלי לכדרר. כנסו ללינקים

ניקולס באטום דרמטי

שחקני פורטלנד טרייל בלייזרס חוגגים ניצחון. Rick Bowmer, AP
סל ניצחון, שהשאיר את אוהדי פורטלנד ביציע עוד דקות ארוכות כדי להריע לגיבוריהם. באטום והבלייזרס חוגגים/AP, Rick Bowmer

נתחיל את השבוע בשבת, בסיום הסופר-דרמטי בו פורטלנד ניצחה בביתה את סן אנטוניו. הספרס הובילו ב-4 הפרש, כשחצי דקה לסיום אנדרה מילר חטף מטוני פארקר והוריד למינוס 2, ובהמשך ווס מתיוס השווה ל-96:96. לסן אנטוניו היו 0.9 שניות כדי לנסות לנצח, אבל הם איבדו את ההזדמנות עקב הוצאות כדור רשלנית. נדיר לראות את הספרס מאבדים את קור רוחם, אבל כנראה שהאווירה ברוז גארדן - אולם שאף אחת לא תשמח לבקר בו בפלייאוף - עשתה את שלה. אנדרה מילר הוציא כדור מצוין, התנועה של שחקני פורטלנד בלבלה את הגנת הספרס, מאנו ג'ינובילי לא מצא את עצמו, וניקולס באטום גמר את זה בסל ניצחון, שהשאיר את אוהדי פורטלנד ביציע עוד דקות ארוכות כדי להריע לגיבוריהם.

לו וויליאמס מקפיא

לו וויליאמס, פילדלפיה סיקסרס. Jonathan Danie, GettyImages
שכח לרגע את האחוזים מהשדה. וויליאמס/GettyImages, Jonathan Danie

ביום ראשון סקרמנטו ניצחה בפילדלפיה, אבל זה הלך לה קשה. 4.5 שניות לסיום הקינגס הוליכו 97:100, ופילדלפיה שמה את הכדור בידיים של לו וויליאמס - עד אותו רגע 0 מ-8 מהשדה באותו משחק - והגארד קלע שלשה אדירה, כולל השהיית היד הקולעת סטייל מייקל ג'ורדן.

שאנון בראון וירטואוז

גארד לוס אנג'לס לייקרס שאנון בראון. alex gallardo, AP
כוכב עליון בהפקת חלום. בראון/AP, alex gallardo

אוי, איזה דאנק אדיר מצדו של גארד הלייקרס. האלופה ניצחה בביתה את ניו אורלינס, ובתחילת הרבע השני שאנון בראון סיפק להוליווד סצנה מהסרטים, כשחטף כדור וגמר מתפרצת כשהוא עולה לדאנק ביד ימין ומחליף באוויר ליד שמאל. כוכב עליון בהפקת חלום.

דוויט הווארד מסובב

סנטר אורלנדו מג'יק דוויט הווארד (שמאל) מול פורוורד ניו יורק ניקס אמארה סטודמאייר (ימין). bill kostroun, AP
עשה סחרחורת לאמארה. הווארד/AP, bill kostroun

הנה סל שממחיש למה סטן ואן גנדי מקפיד לשווק את דוויט הווארד כ-MVP של הליגה, למרות שכבר השלים עם בחירתו הצפויה של דרק רוז. הווארד קיבל כדור בדיוק במקום שבו הוא אוהב, עשה סחרחורת לסטודמאייר ושלח אותו לשפר את משחק ההגנה עם דאנק סופרמני טיפוסי.

ארל ווטסון נוגע

גארד יוטה ג'אז ארל ווטסון (ימין). George Frey, AP
אלמנטרי. ווטסון/AP, George Frey

וושינגטון רשמה ביוטה את ניצחון החוץ השני בלבד שלה העונה, והיא נזקקה להארכה לשם כך. סיום הרבע הראשון רמז על כך שזה הולך להיות משחק צמוד וארוך, כשגארד הג'אז ארל ווטסון קלע שלשה עם הבאזר. השלשה כללה הטעייה שאמנם הפילה בפח את ג'ון וול, אבל לא את השופטים.

יוסטון רוקטס מתפרצת

גארד יוסטון רוקטס קווין מרטין. AP
נגמר בהטבעה על הפרצוף של הנטס. קווין מרטין/AP

תראו איזה יופי של התקפה מצד הרוקטס, כזו שמתחילה מתחת לסל שלה ונגרמת בהטבעה על הפרצוף של הגנת ניו ג'רזי. סקולה השתלט, קיפץ מעלה ומסר לקורטני לי שבנגיעה המשיך לקווין מרטין, שחתם מתפרצת מבלי שהכדור נוגע בפרקט.

ג'בייל מגי אוטם

שחקן וושינגטון וויזארדס, ג'בייל מגי. Luis M. Alvarez, AP
אתם השתגעתם? לנסות להטביע עליי? עליי?? מגי/AP, Luis M. Alvarez

וושינגטון אמנם הפסידה למיאמי ביום חמישי, אבל ג'בייל מגי יכול לרשום לעצמו שני ניצחונות אישיית קטנים. לדקה אחת ברבע השלישי הסנטר של הוויזארדס אטם את הסל. זה התחיל בניסיון של כריס בוש להטביע עליו, ניסיון שנחסם בצורה אמיצה, ובהתקפה הבאה היה זה דווין וויד שניסה לצלם פוסטר על חשבונו, אבל מגי שלח אותו להגיש טפסים באשנב אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully