וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "מבין את פרננדז. לזר לא פשוט לאמן כאן"

30.3.2011 / 10:22

גוסטבו בוקולי התייחס באימון מכבי חיפה לנבחרת. קולמה נפצע באימון, בספק להפועל עכו. הסתיים שיתוף הפעולה עם טוברוק

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

אחרי שבע שנים של שיתוף פעולה בין המועדונים, שכלל העברת שחקנים רבים שצדו את עיניו של יעקב שחר, תם הסכם שיתוף הפעולה בין מכבי חיפה לבית"ר טוברוק. ההסכם שכלל זכות ראשונים עבור העברת שלושה שחקנים מדי עונה כלל בעבר מעברים של שחקנים לא מעטים, חלקם בעלי הופעות בנבחרת ישראל, למועדון מהכרמל. במהלך השנים שיחקו בחיפה שלומי ארבייטמן, שי בירוק, אייל גולסה, שי מימון ואלירן דנין. חלקם הגיעו במסגרת ההסכם, וחלקם (ארבייטמן למשל) נרכשו מחוץ להסכם. חיפה העבירה כ-150 אלף דולר בשנה עבור אותם שחקנים שנרכשו במסגרת ההסכם ובסך הכל העבירה מיליוני שקלים. ארבייטמן שנמכר לאחרונה לבלגיה תמורת כ-1.2 מיליון יורו, החזיר חלק ניכר מההשקעה של הבעלים.

"היה משא ומתן שלא הבשיל. אני יכול לומר שהדבר הכי טוב שקרה לטוברוק מאז היווסדה היה הקשר העמוק והתמיכה שקיבלה ממר שחר", הגיב הבוקר הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ'. טוברוק הוציאה בשנים האחרונות שחקנים נוספים שחיפה לא גילתה בהם עניין, או שהם הגיעו בסופו של דבר למועדון אחר. ברשימה נמצאים בין היתר דודו ביטון, אלמוג כהן, זאב חיימוביץ', חן עזרא, אלון תורג'מן, ויקטור מרעי, שמעון אבוחצירא ואחרים.

בנושא אחר: כפי שפורסם אתמול, המאמן אלישע לוי מתכוון לערוך רוטציה בין פיטר מסיללה, אותו מתכוון המועדון למכור בקיץ, לבין טאלב טואטחה. מגן נבחרת ישראל יחזור לאימונים יחד עם שאר שחקני הנבחרת וכפי שאמר אתמול גורם במועדון: "מעורב כאן שיקול כלכלי, אבל רק אלישע לוי קובע מי משחק".

שי מימון מחכה לתוצאות בדיקה ה-MRI שתקבע אם יזדקק לניתוח. בינתיים, אריק בנאדו אמור לחזור להרכב על חשבונו של הבלם שהתקשה לסיים אתמול את האימון. אנדריי פיליאבסקי יפתח בכל מקרה במרכז ההגנה.

הקשר ג'ון קולמה נטש את האימון הבוקר לאחר שנפגע במהלך משחקון. הקשר ייבדק וכרגע הוא בספק למפגש מול עכו. הקשר נבדק לאחר מכן והתברר כי הוא סובל ממתיחה קלה בלבד. כבר מחר ינסה קולמה לשוב לאימונים. קולמה, אגב, מתוכנן להחליף את ליאור רפאלוב המוצהב בהרכב. עלי עוסמאן יפתח מול עכו במקומו של אייל משומר המוצהב. ולדימיר דבאלישווילי לא הגיע לאימון מאחר והוא לא שוחרר ממחנה הנבחרת הגיאורגית. החלוץ הגנאי ננה פוקו, שעל מועמדותו פורסם שלשום, עשוי להגיע בקרוב למבחנים בכפוף להחלטה סופית של אלישע לוי.

משומר ותומר חמד ייפגשו בקרוב מאוד עם ראשי המועדון במטרה לחתום על חוזים ארוכי טווח, לארבע שנים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"כנראה פרננדז לא מבין את המנטליות"

באימון הבוקר התייחס גוסטבו בוקולי לתוצאה שהשיגה הנבחרת מול גיאורגיה. "היה לנבחרת חשוב לנצח והם עם הפנים קדימה", אמר הקשר. "אני יכול להבין את פרננדז בגלל הביקורת שהוא זכה לה לפני המשחקים, לא פשוט לזר לאמן את הנבחרת. הוא כנראה לא מבין את המנטליות. אי אפשר לומר משהו לפני שנגמר הקמפיין. בכל העולם יש ביקורות כשלא מנצחים".

בוקולי הוסיף: "מכבי חיפה הייתה במומנטום טוב וזה נעצר בגלל הפגרה. עכשיו צריך לא לאבד את הריכוז. יש לנו שלושה משחקים חשובים עד הפלייאוף וצריך לנצח ואז להגיע עם יתרון". לקראת המשחק מול עכו הוסיף בוקולי: "אנחנו יודעים שהמשחק חשוב להם. יש לנו כמה שחקנים שחסרים, אבל נצטרך לעבור אותם".

ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי הגישה כתב אישום נגד המועדון בגין העובדה שארבעה שחקני נבחרת לא התייצבו למחנה האימון. מדובר בשחקנים בר אביטן, אמרי זייד, הייתם חלבי וערן מלכין. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "מועדון מכבי חיפה ישטח את טענותיו בבית הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully