וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מרגיעים: "הפער מיוון וקרואטיה עדיין גדול"

30.3.2011 / 9:17

בנבחרת הזכירו את המשחקים החסרים של המוליכות בבית. גורמים בהתאחדות: "פרננדז עמד במבחן התוצאה"

שחקני נבחרת ישראל חגגו אמש דקות ארוכות בחדר ההלבשה, לפני שיצאו להודות לקהל שתמך בהם לאורך כל המשחק מול גאורגיה (0:1). אחרי הניצחון הזה, המאמן לואיס פרננדז מתכוון לשוחח עם אבי לוזון לגבי אפשרות לקיים את המשחק הביתי היחיד שנותר מול יוון באצטדיון בלומפילד ולא ברמת גן. שחקנים בנבחרת הסבירו אתמול: "14 אלף צופים ברמת גן, זה כמו 2,000צופים בבלומפילד. אף אחד לא שומע אותם ואין כמעט רלוונטיות למספר הצופים שם". יחד עם זאת, ניצחון בלטביה עשוי ליצור התעניינות מוגברת למשחק מול יוון ולכן לא בטוח שבלומפילד יוכל לאכלס את כמות הצופים. "אבל זהו עוד חזון למועד, קודם צריך לנצח את לטביה", הדגישו בהתאחדות.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, בהתאחדות החליטו כי לואיס פרננדז יאמן בכל מקרה מול לטביה בחוץ ב-4 ביוני, אבל הניצחון הזה הוסיף לו נקודות זכות וכנראה שהוא יסיים את הקמפיין. אלמוג כהן ודני בונדר המוצהבים יחסרו למאמן, שיצטרך למצוא פתרונות אחרים בחודשיים שנותרו לו עד תחילת ההכנות ב-30 במאי. גורם בכיר בהתאחדות אמר אתמול: "הרבה אנשים אמרו שלואיס יילך הביתה, אבל הוא עמד במבחן התוצאה ועכשיו נראה שהוא יסיים את הקמפיין. המבחן הגדול של הנבחרת הוא בלטביה. אם ננצח, נשמור על סיכוי ריאלי להעפיל".

בנבחרת דיווחו על אכזבה במחנה בן שהר. חלוץ הפועל תל אביב לא שותף אמש אחרי שנכנס כמחליף במשחק הראשון וטל בן חיים, שהבקיע אתמול את שער הניצחון, הועדף על פניו. שחקן בנבחרת אמר: "למרות שהוא חגג איתנו בסיום, בן שהר פגוע מהיחס אליו. כולם ראו את זה. הוא התחמם מדקה 20 ולא נכנס". "אי אפשר לשתף את כל הספסל", הסבירו בנבחרת. "פרננדז חשב שבן חיים יותר אפקטיבי ופגע. בן ימתין להזדמנות אחרת".

בן חיים שכבש את שער הניצחון אמר הבוקר: "הגשמתי חלום היום ואני מאוד מאושר. זה לא היה פשוט בכלל, התרגשתי מאוד שנכנסתי למשחק, אבל אחרי שתי דקות זה עבר ואני שמח שהצלחתי לכבוש ואנחנו שוב חזק בתמונות העלייה. עכשיו יש לנו את המשחק ביוני מול לטביה בחוץ. נצטרך לעשות העבודה". על הלחץ של גאורגיה בדקות האחרונות הוסיף: "זה טבעי שבמצב שבו אתה מוביל 0:1 תרצה לשמור על התוצאה ותיסוג לאחור. המשימה הייתה להוציא שש נקודות משני המשחקים האלה, הכי חשוב שעשינו את זה ולא משנה באיזו דרך".

פרננדז יסלח לזהבי, מה יכריע בית הדין?

בנוגע לשחקן אחר של האדומים, ערן זהבי, בנבחרת מתכוונים לנהוג בגישה של סלחנות כלפיו ואם יתנצל בפני פרננדז הוא יחזור לסגל. הבעיה היא שזהבי יעמוד היום (רביעי) לדין בהתאחדות לכדורגל ואם יושעה לזמן קצוב לא בטוח שיוכל לשחק מול לטביה. המשחקים שנותרו לנבחרת אחרי ה-4 ביוני הם: משחק בית מול יוון (2 בספטמבר), משחק חוץ בקרואטיה (6 בספטמבר) ומשחק חוץ במלטה (11 באוקטובר).

במקביל לאופטימיות של פרננדז, בנבחרת היה מי שהזכיר אתמול: "ליוון וקרואטיה יש משחק חסר. יוון עם נקודה יותר ובמחזור הבא יש לשתיהן את גאורגיה ומלטה בבית. הפער עדיין גדול, אולי יותר ממה שחושבים. אם נעלה זה יהיה הישג גדול".

בנבחרת שאבו עידוד מהעובדה שיוסי בניון חוזר לכושר בהדרגה ויפתח בלטביה. אתמול לאחר המשחק פרגן הקשר הישראלי, ששיחק 20 דקות, לשחקנים. רופאה של צ'לסי ראלף רוג'רס, שחזה אתמול במשחק, אמר לאנשי הנבחרת חל שיפור ניכר בחזרה של הקשר מפציעה.

"דיברתי על 'אופי' כבר במשחק הקודם, כשידענו לחזור משער השוויון של הלטבים לניצחון, וזה מה שקרה היום", אמר הבוקר אליניב ברדה. "לא הייתה שאלה בכלל מה אנחנו מחפשים בשני המשחקים, רק שש נקודות. זה היה ברור לכל השחקנים ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה. זה לא קל לנצח פעמיים, במיוחד נגד גאורגיה שעדיין לא הפסידה משחק אחד בקמפיין. כל הכבוד לכל מי ששיחק".

ברדה פירגן לבן זוגו הצעיר, טל בן חיים, שעלה מהספסל וכבש שער ניצחון בהופעת בכורה. "כל הכבוד לשני ה'טל בן חיים' שלנו, אחד שעלה וכבש שער ניצחון גדול בבכורה שלו ולשני שבלי לשחק בקבוצה שלו הוכיח כמה הוא שחקן גדול. לא פשוט לשחק פעמיים תוך 72 שעות, כשלרוב השחקנים מחכה משחק נוסף בקבוצות שלהם. אין זמן, צריכים להתאושש מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully