וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הצגנו הגנה מהרמות הגבוהות ביותר"

29.3.2011 / 23:24

מאמן מכבי ת"א התלהב מהניצחון הענק על קאחה לבוראל. שחורציאניטיס: "היה מדהים לראות את בלו, אנחנו בדרך הנכונה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב נתנה הערב (שלישי) את אחת ההצגות היפות ביותר שלה העונה, ולשמחתה הרבה זה הגיע בדיוק במאני טיים. הצהובים עלו ל-1:2 על קאחה לבוראל אחרי ניצחון מרשים מול האלופה הספרדית 60:81, אבל מה שבעיקר מעיב על החגיגות הוא הפציעה הקשה של דורון פרקינס, שנפצע בברך בפתיחת הרבע השני, פונה לבית החולים והוא עלול להיעדר לתקופה ממושכת, כשבקבוצה חוששים שהוא קרע את הרצועות בברך.

"היה הרבה יותר קל גם מבחינת הסביבה וגם מבחינת האינטנסיביות שאנחנו יכולים להציג, עם הסביבה המוכרת והמתאימה לנו", הסביר בלאט את הניצחון המרשים. "החבר'ה שמרו היום הגנה מהרמות הכי גבוהות שאפשר, ומגיע להם רק מילים טובות על כך. זאת הדרך להוריד אחוזים".

על הפציעה של פרקינס, אמר המאמן: "הפציעה כנראה לא קלה, אנחנו מקווים לטוב אבל על פי הבדיקה הראשונית, שהיא בדרך כלל די מדויקת במצבים כאלה, לפחות בזמן הקרוב הוא לא יהיה - אם לא יותר מזה. כואב הלב, גם ברמה האישית. הוא חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו עושים פה, גם על המגרש וגם מחוץ למגרש, והוא מהגורמים העיקריים להצלחה שלנו השנה. אני לא יודע אם ניתן למלא את החלל שהוא משאיר, זו מכה רצינית".

גם ג'רמי פארגו, המצטיין בשורות הצהובים הערב עם 23 נקודות, התייחס בסיום לפציעתו של חברו לקו האחורי: "מה שקרה לדורון קשה לי כי מדובר בחבר טוב ושחקן שהוא מאוד קרוב אלי, אני מאחל לו החלמה מהירה". על המשחק עצמו אמר הרכז הנהדר: "זה לא היה משחק טוב שלי אלא משחק קבוצתי נהדר. היינו צריכים את הניצחון הזה ויש לנו עוד משחק חשוב ביום חמישי, בתקוה שנסיים את המשימה ולא נצטרך לחזור לשחק שם".

סופוקליס שחורציאניטיס, שהיה נהדר היום בפן הקבוצתי וכיכב עם חמישה אסיסטים, החמיא בסיום לחבריו. "המשחק היה קשה, אבל ג'רמי נתן משחק גדול, ולבלו אמרתי שהוא רק צריך לזרוק היום. חסמתי לו, הוא קלע כמה זריקות גדולות וזה היה פשוט מדהים לראות". הסנטר היווני נשאל לגבי ההפרש הענק של מכבי הערב, ולקח אותו בעירבון מוגבל: "אנחנו לא צריכים להיסחף בעקבות ההפרש, יכול להיות שהם ניסו לנוח לקראת המשחק הבא. הדבר החשוב הוא שניצחנו, ואנחנו צריכים לעשות את אותו הדבר ביום חמישי. אנחנו בדרך הנכונה, ביחד עם הקהל אני חושב שנוכל לנצח גם את המשחק הבא. אני לא יכול להבטיח שום דבר, אבל אני בטוח שניתן 110 אחוז ונשאיר כל מה שיש לנו על הפרקט".

ריצ'ארד הנדריקס הוסיף: "מה שקרה לפרקינס זו מכה קשה, במיוחד בשלב כל כך קריטי של העונה. הוא אחד השחקנים המרכזיים שלנו ובזכותו הגענו לאיפה שאנחנו נמצאים. מצד שני יש לנו קבוצה שבה כל אחד מרים את השני, ואם נמשיך לתפקד כמו שתיפקדנו במחצית השניה, נוכל להשיג את המטרות שלנו העונה גם בלעדיו". על המשחק עצמו אמר הנדריקס: "זה היה משחק ממש טוב שלנו, וזה ההבדל בין נוקיה לכל מקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully