וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל וטביב בדרך להסכמה נוספת?

נראה שבעלי הפועל ת"א יחליטו לדחות את הליך הבמבי לסוף השנה. הצעה רשמית התקבלה מקייזרסלאוטרן בנוגע לשכטר

בהפועל תל אביב מתגבשת הסכמה נוספת בין הבעלים המסוכסכים של הקבוצה, אלי טביב ומוני הראל. כידוע, אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות לגבי ההרשמה למפעלים האירופים, הבעלים מתקרבים לפשרה לגבי תשלום החוב לסלים טועמה, רומן רוקי ו-וויליאם אווסו. כעת נראה במועדון כי יש הסכמה גם להמתין עם הליך הבמבי לתום העונה.

למרות שבשבועות האחרונים ניסו אנשי הראל להעביר הצעות לטביב על סכום מסוים בכדי לרכוש את חלקו, נראה כי גם לאור העובדה שהראל נמצא בהליכי גירושין מאשתו ובשל סירובו של טביב לאותן הצעות נמוכות מצד הראל, כרגע ישנה החלטה בין הצדדים לדחות את ההליך לתום העונה, אז ינסו הצדדים להיפרד אחד מהשני. "נראה כרגע שאין אפשרות אחרת", אמר אחד הגורמים הבכירים בהפועל. "הכי חשוב זה לתת לקבוצה כמה שיותר שקט".

ההחלטה זו גם שמה עוד הרבה מאוד סימני שאלה לקראת העונה הבאה, למשל בנוגע למעמדו של אלי גוטמן, שעשוי שלא להישאר אם לא תהיה היפרדות בין הצדדים, זאת בלי קשר לתפקיד מאמן הנבחרת בו הוא חושק. מעבר לכך, אם פרננדז אכן יפוטר מנבחרת ישראל וגוטמן יתמנה, כלל לא בטוח כי מצידו של הראל יתמכו במינוי של יוסי אבוקסיס לתפקיד מכיוון שעוזר המאמן מקורב מאוד לטביב. המשמעות היא שעד שלא תהיה הכרעה לגבי זהות הבעלים שיעמוד בראש הקבוצה, בקבוצה לא יפתחו בהכנות לעונה הבאה.

הפועל תל אביב קיבלה הצעה רשמית מקייזרסלאוטרן בנוגע לאיתי שכטר. סוכנו של החלוץ אישר כי הקבוצה הגרמנית מעוניינת בשכטר והיא מצטרפת לקייבו האיטלקית ולמספר קבוצות נוספות שמתעניינות בו. סוכנו של שכטר והשחקן עצמו יקבלו החלטה עד הקיץ מי מבין הקבוצות היא האופציה המועדפת עבורו, כשרק לאחר משאים ומתנים שכטר יעבור ככל הנראה לאחת הליגות הגדולות באירופה.

האדומים ערכו היום אימון נוסף לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה ביום שני. השינוי היחיד שאמור להיות בהרכב הוא הצבתו של מריו פצ'אלקה במקומו של הקפטן וואליד באדיר. ברגע ששחקני הנבחרת יחזרו, גוטמן יחליט האם להשיב להרכב את דני בונדר או להמשיך עם עמרי קנדה בעמדת המגן הימני. וינסנט אניימה, שסובל מכאבי גב, ודדי בן דיין, שקרע את השריר האחורי בירך, עדיין בספק גדול למשחק. אם השניים לא יהיו כשירים, גל שיש ואיתמר ניצן ימשיכו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully