וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "לא ניתן להם אפילו נקודה"

29.3.2011 / 13:21

מאמן הנבחרת ערך אסיפה ולא פרסם את ההרכב לגאורגיה. החמיא לקצבאיה, אבל הסביר שלא יסתפק בפחות מ-3 נקודות

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, ערך היום (שלישי) אסיפת שחקנים לקראת המשחק נגד גאורגיה במוקדמות אליפות אירופה 2012 (19:00, ערוץ 10 ו-5HD), בה החליט שלא לפרסם את ההרכב.

באסיפה אמר המאמן לשחקניו: "גאורגיה נבחרת מצוינת, בעיקר מאז שטימורי קצבאיה - שהוא מאמן גדול - התחיל לאמן אותם. הם לא הפסידו בעידן שלו ועשו ארבעה ניצחונות. אבל בכל זאת, לא ניתן להם לבוא אלינו הביתה ולקחת אפילו נקודה אחת. אנחנו חייבים לנצח. לא משנה מי יפתח ב-11, אני מחזיק מכולכם. אני מאמין שמי שיפתח ייתן הכל. אם נצטרך, המחליפים יעלו מהספסל ויעשו שינוי".

למרות שפרננדז לא תרגל הרכב גם באימון המסכם אתמול, נראה שהוא מתכנן מספר שינויים בהרכב, הן מבחינת מי שיאייש אותו והן מבחינת מערך. המאמן צפוי לעבור לשיטה של ארבעה שחקני הגנה, כשדני בונדר יתפוס את עמדת המגן הימני ולמעשה יחליף את יואב זיו. על המקום באגף השמאלי מתחרים טאלב טואטחה ורמי גרשון, כשנראה שגם דקל קינן יחזור להרכב.

אלמוג כהן צפוי לפתוח במרכז קישור שיכלול גם את בירם כיאל וביברס נאתכו או גל אלברמן, ומאור בוזגלו, שהביא לשינוי במשחק נגד לטביה בו עלה כמחליף, יעלה בהרכב על חשבונו של עומר דמארי. יוסי בניון שוב יישב על הספסל עשוי להשתלב כמחליף אחרי הפציעה הארוכה ממנה הוא התאושש לאחרונה.

הרכב משוער: דודו אוואט, דני בונדר, דקל קינן, טל בן חיים, רמי גרשון (טאלב טואטחה), אלמוג כהן, בירם כיאל, ביברס נאתכו (גל אלברמן), ליאור רפאלוב, מאור בוזגלו, אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully