וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הרוש מועמד להצטרף למכבי חיפה

הדס גרינברג

29.3.2011 / 13:05

הירוקים מחפשים מגן שיתחרה עם טואטחה בעונה הבאה ונציגי שחקנה של הפועל עכו קיבלו מהם מסר שהוא בין המועמדים

מגינה השמאלי של הפועל עכו, שמעון הרוש, מועמד להצטרף למכבי חיפה בעונה הבאה. מקורביו של הרוש שמעו מאנשי חיפה כי המגן נמצא ברשימת המועמדים לתפקד כמגן שני לטאלב טואטחה. או להשתתף איתו ברוטציה. אין זה סוד שבחיפה עשויים למכור את פיטר מסיללה בקיץ ובמצב שכזה בקבוצה מעוניינים להמשיך לתת את הקרדיט לטואטחה, אך במקביל מחפשים מגנים שמאליים שילחמו על המקום בהרכב עם המגן הכישרוני הצעיר.

הרוש מושאל להפועל עכו מהפועל באר שבע ואומנם צפוי לחזור באופן אוטומטי לקבוצה מבירת הנגב בסוף העונה, לטענת מקורביו הוא לא רוצה לשחק בבאר שבע לאור העובדה שהצוות המקצועי ויתר עליו בקיץ ולא האמין בו. מעבר למכבי חיפה, גם היריבה העירונית הפועל חיפה, במדיה הרוש התחיל את הקריירה, מעוניינת במגן ובדקה אפשרות שישוב אליה. הרוש זכה עם הפועל חיפה באליפות בליגת הנוער ומאז שעזב אותה לפני כשלוש שנים הוא הספיק לשחק גם בשורות אחי נצרת, לפני נרכש על ידי באר שבע.

אין ספק כי העונה עשה הרוש פריצה במסגרת ההצלחה של הפועל עכו. המגן בן ה-24 פתח ב-21 משחקים ומהשאר נעדר רק בשל פציעות והרחקות. במאזנו שער אחד וחמישה בישולים. בחודש האחרון הוא נעדר בשל פציעה ואתמול שב לראשונה לאימונים. אם הוא יערוך אימונים מלאים לאורך השבוע ויחוש בטוב, הרוש עשוי להשתלב בסגל של עכו למשחק נגד מכבי חיפה בשבת ואף לפתוח בהרכב על חשבונו של רן קוז'וך, שיוסט בחזרה לעמדת המגן הימני במקומו של רועי לוי הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully