וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "רוצים להגיע בראש שקט למכבי חיפה"

הדס גרינברג

29.3.2011 / 12:38

שחקנים בנתניה רוצים לנצח את מכבי פתח תקוה והפועל באר שבע כדי להתקרב לפלייאוף העליון לפני המחזור האחרון

במכבי נתניה נמשכות ההכנות לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת ובקבוצה מיחסים חשיבות עליונה למשחק נגד יריבה ישירה על המקום בפלייאוף העליון, שנמצאת כרגע נקודה מעליהם.

שחקן בקבוצה התייחס למשחק החשוב בשבת ואמר: "אין ספק שמדובר במשחק קריטי עבורנו כי יותר מדי צפוף למעלה ויש כמה קבוצות שמתחרות על מקום בפליאוף העליון. הכי חשוב שננצח את מכבי פתח תקוה ואת הפועל באר שבע שבוע אחר כך, כדי להגיע בראש שקט למשחק מול מכבי חיפה". המשחק נגד חיפה יהיה כאמור במחזור האחרון לפני משחקי הפלייאוף וזה שיקבע את מיקומן של הקבוצות.

עומרי בן הרוש ופיראס מוגרבי, ששוהים עם הנבחרת הצעירה בטורניר הבינלאומי באוסטריה, ישובו לאימוני הקבוצה ביום חמישי. עד כה לא תרגל ראובן עטר את ההרכב לשבת, כאשר הכוונה היא להמשיך עם אותם 11 שחקנים ששפתחו ב-0:3 על מכבי תל אביב במחזור האחרון. טל מעבי ואוראל דגני יעדרו מהמשחק מול הפועל באר שבע במחזור הבא עקב צבירת כרטיסים צהובים.

במועדון ביקשו להזיז את משחק הקבוצה מהשעה שבע בערב לשעה מאוחרת יותר עקב בקשות רבות של אוהדי הקבוצה שומרי השבת אך נענו בשלילה מההתאחדות לאור העובדה כי היא מחויבת לזכיין הרדיו שמשדר את כל המשחקים בשעה אחידה. בנתניה הוזילו את מחירי הכרטיסים למשחק בשבת והם יעמדו על 30 שקל בלבד. הקבוצה תערוך מכירה מוקדמת בקופסא כבר ביום שישי בין השעות 11:00 ל-12:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully