וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות במכבי חיפה: מסיללה או טואטחה?

29.3.2011 / 10:37

הדרום אפריקאי חוזר והקבוצה רוצה למכור אותו בקיץ, בקבוצה אמרו: "אלישע לוי קובע". גורם במועדון על פוקו: "רקורד מוכח"

אחרי תקופה ארוכה שבה נמנע מלהתאמן, המגן פיטר מסיללה שהחל באימוני ריצה קיבל הוראה להגביר את קצב האימונים. בחיפה מעריכים שתוך מספר ימים יחזור המגן לאימונים מלאים ויהיה כשיר לשחק כבר בעוד שבועיים. ההתלבטות של אלישע לוי היא כיצד לנהוג בנוגע לחזרתו של המגן מדרום אפריקה, שמועמד למכירה בקיץ. טאלב טואטחה שפתח במדי הנבחרת מול לטביה נמצא בכושר מצוין ולכן ייתכן שהשיקול הכלכלי ישחק כאן תפקיד מסוים. "מעורב כאן גם שיקול כלכלי", הודו במועדון, "אבל רק אלישע לוי קובע מי משחק".

שי מימון שנטש אתמול את האימון יעבור בדיקה לאחריה יוחלט לגבי המשך הטיפול בו. ייתכן שמימון ייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה מסוימת, בגלל דלקת בכף הרגל ממנה הוא סובל בתקופה האחרונה. מבחינה רפואית, בנוגע לאייל גולסה אין כל חדש. השחקן ייעדר עוד ארבעה שבועות וממשיך להיות תחת מעקב הצוות הרפואי. ליאור רפאלוב ואייל משומר ייעדרו מהמפגש בעוד ארבעה ימים מול הפועל עכו. עלי עוסמאן ימשיך לקבל קרדיט ובעמדה הנוספת בקישור צפוי לשחק ג'ון קולמה, שמועמד לפתוח לצד גוסטבו בוקולי. יניב קטן, שבשבוע שעבר דווח כי הוא חזר לאימונים מוקדם יותר מהערכות הרופאים, עשוי להיכלל בסגל למשחק.

במועדון אישרו את הידיעה שלשום, בנוגע למועמדותו של החלוץ הגנאי ננה פוקו, שמסוגל לשחק גם בעמדות שונות בקישור. בניגוד לשחקני רכש שהגיעו בעבר למועדון, השחקן בן ה-22 הוא סגן מלך השערים של הליגה הגנאית ונחשב לאחד הפוטנציאלים הגדולים בארצו. "אנדריי פיליאבסקי היה שחקן עלום שם כשהגיע לכאן, לכן לקח זמן שעד שהוחלט להחתים אותו", אמר אמש גורם במועדון. "פוקו הוא שחקן עם רקורד מוכח ואם הוא יגיע למבחנים יהיה קל יותר לזהות בטווח הקצר האם הוא מתאים לתוכניות שלנו". במועדון הבטיחו לנציגיו של החלוץ אדם אקרופי כי ימשיכו לעקוב אחריו, אם כי הוא לא נמצא בתוכניות לעונה הבאה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש פברואר, אייל משומר סיכם עקרונית על חוזה לארבע שנים במכבי חיפה. מסיבות שונות לא נערכה פגישה בשבועיים האחרונים, אך במועדון מעריכים שיחתום בתוך ימים. הדברים אמורים גם לגבי החלוץ תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully