וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שלישי הגדול

המשוגע

29.3.2011 / 0:17

המשוגע לא הולך עם הנבחרת, הוא משוכנע שנבחרת אנגליה גם תמעד במשחק הידידות נגד גאנה, ובעיקר מאמין שולנסיה תשיג ניצחון נוסף מול ריאל מדריד. תרשמו לפניכם

בואו נתחיל לעבוד, בלי יותר מדי התחכמויות. בחרתי לכם שלושה משחקים, והפעם אני הולך לקחת את זה בגדול. מכבי תל אביב ביורוליג, נבחרת ישראל נגד גאורגיה, ואנחנו עושים כסף.

משחק מספר 7: ישראל – גאורגיה. אני בדרך כלל לא אוהב להמר נגד נבחרות וקבוצות שאני אוהד, אבל הפעם אין כל כך ברירה. ישראל שלטה נגד לטביה, אבל שום דבר מזה לא מבטיח לה ניצחון נגד הגאורגים, שניצחו בדקה ה-90 את קרואטיה. האמת שאני מתלבט בין תיקו לניצחון לגאורגיה, אבל בסופו של דבר מחליט ללכת על אי הכרעה. ההימור: איקס (3.20)

משחק מספר 54: ולנסיה – ריאל מדריד (2+). אז נכון שריאל עדיין לא התרגלה לעידן שאחרי אטורה מסינה, אבל היא מאוד תכליתית, ואת זה ראינו אפילו בסוף השבוע האחרון עם הניצחון בנקודה בליגה על גראן קנאריה. בכל מקרה, ולנסיה, שהשוותה את הסדרה, יכולה לנצל את הביתיות ולעשות תוצאה מדהימה מבחינתה, ואני זורם איתה הפעם. ההימור: 1 (1.80)

משחק מספר 62: אנגליה – גאנה. אז כולנו ראינו את האנגלים מנצחים די בקלות את ווילס 0:2, אבל למרות זאת ברור לכולם שברגע האמת אנגליה עושה במכנסיים. הפעם אנחנו מדברים על משחק ידידות, ולמרות שאני בדרך כלל לא מחבב הימורים על משחקים לא רשמיים, אני מרגיש שגאנה הולכת להשיג תוצאה מצוינת מבחינתה. ההימור: 2 (3.65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully