וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מסתמנת פשרה בנושא החובות לשחקנים

הראל וטביב יחתמו על הסכם פשרה שגם יאפשר לקבוצה להירשם לאירופה. פצ'אלקה מתוכנן להרכב, בן דיין בספק

אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות לגבי ההרשמה למפעלים האירופים, נראה כי שני הבעלים של הפועל תל אביב מתקרבים לפשרה לגבי תשלום החוב לסלים טועמה, רומן רוקי ו-וויליאם אווסו. הפשרה מדברת על כך שהכספים המיועדים לשלושה יגיעו מערבויות שהפקידו אלי טביב ומוני הראל בבקרה, כשבהתאחדות אמורים לנסח טיויטת הסכם עליה יחתמו השניים, ובכך אמור להסתיים העניין.

מעבר לזה, בהפועל מקווים שגם התשלום לאספניול על השאלתו של בן שהר יעבור בימים הקרובים, וכך יוסר עוד מכשול בדרך לרישום במפעלי אופ"א. עוד עולה מאותו הסכם כי הוא מנוגד, לפחות על פי טענותיו של טביב, לסיכום הראשוני בין השניים, וככל הנראה טביב יתבע את חלקו מהכסף שישולם לשלושה בבית המשפט. טביב עושה זאת על מנת לאפשר לקבוצה להמשיך להתנהל כרגיל, ולא ליצור לעצמו עוד מתנגדים במועדון.

במישור המקצועי, הפועל תל אביב תקיים מחר משחק אימון מול קבוצת הנוער. את המשחק קבע אלי גוטמן בכדי לתרגל את הבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה בהרכב הראשון לצד ביוואן פרנסמן, כאשר המשמעות היא ירידתו של וואליד באדיר אל הספסל. דדי בן דיין, שהחמיץ את המשחק מול מ.ס. אשדוד, סובל עדיין מפציעה בשריר הירך האחורי ועלול להיעדר גם מול הפועל פתח תקוה. בצוות הרפואי מעריכים כי המגן יוכל לשחק, אך אם לא יהיה כשיר במאה אחוזים לא ישותף.

איתי שכטר, ששב לאחרונה לאימונים, צפוי לחזור לשחק בתחילת מאי, אם שיקומו אכן יתקדם כמתוכנן. אגב, שכטר וסוכנו רונן קצב נפגשו אתמול עם נציגי קייבו. הקבוצה האיטלקית עדיין מעוניינת בחלוץ והצעתה בגובה 1.25 מיליון יורו עבור מחצית מהכרטיס עדיין בתוקף, אך כפי שכבר פורסם שכטר עדיין לא החליט האם הוא מעוניין לעבור לאיטליה. גם אם אכן יעשה זאת, שכטר ייצא לפני כן לתקופת התרשמות במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully