וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא חשבו שנגיע לפיינל פור"

28.3.2011 / 19:26

מכבי ת"א רוצה לעלות ליתרון בסדרה מול קאחה (ג', 21:30, ע' 10 וספ' 5 HD) והמאמן חושב קדימה. בלו: "הכדור בידיים שלנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב תארח מחר (שלישי, 21:30, ערוץ 10 וספורט 5 HD) את קאחה לבוראל במשחק השלישי בסדרת רבע גמר היורוליג. הבאסקים ניצחו את המשחק הראשון בפרננדו בואסה ארינה, אך יומיים לאחר מכן סל ניצחון של ג'רמי פארגו איפשר למכבי תל אביב להשוות את הסדרה ל-1:1 ולהעביר אליה את הביתיות. כעת המטרה של הצהובים היא להכריע את ההתמודדות בישראל ולא לחזור למשחק חמישי בספרד.

המאמן דיוויד בלאט אמר במסיבת העיתונאים: "הגענו לזמן הזה כמעט במצב הכי טוב שאפשר. עבדנו כל השנה לבנות דרך וזהות, וגם להגיע להישגים מקצועיים. בסופו של דבר, בדרך טיפה יותר קשה הצלחנו להעביר את יתרון הביתיות בסדרה. יש עדיין מספר רב של משחקים, אבל אנחנו מגיעים לנוקיה במצב בו נוכל לנצל את יתרון ביתיות עם הקהל שיידע לתמוך בנו כדי שנדע לנצח".

בלאט התייחס לדיבורים על עייפות הספרדים, ששיחקו בליגה ביום ראשון: "אם נצליח לעייף אותם ולהתגבר עליהם, זה לא יהיה בגלל משחק הליגה שלהם ביום בראשון או בגלל שהם תשושים".

המאמן המשיך לשדר אופטימיות: "בתחילת השנה אף אחד לא חשב שאנחנו קבוצה לפיינל פור והיום אנחנו עומדים בפני משימה ואפשרות כזו. על ויטוריה מדברים הרבה, זו קבוצה כשרונית ומיומנת, ומסתבר שגם אנחנו קבוצה טובה. נבוא עם אנרגיות כי זה משחק שצריך להעלות בו פאזה בריכוז, בכושר ההחלטה, להציג תשוקה ולהשיג משהו".

גיא פניני: "אלמנט ההפתעה בסדרה מאוד חשוב"

"תמיד יש מה לשנות ומה לשפר במשחק שלנו", אמר הערב גיא פניני. "זו סדרה כל כך ארוכה, כך שאלמנט ההפתעה הוא מאוד חשוב. עבדנו מצוין בימים האחרונים ואנחנו מגיעים מוכנים מאוד למשחק הזה. היתרון היחידי שיש לנו כרגע זה שאנחנו משחקים פה בנוקיה, ואני קורא לקהל מחר לבוא ולתת לנו את העידוד והדחיפה. זה היתרון הבאמת גדול שלנו".

על מצבה של קאחה, ששיחקה רק לפני יומיים בליגה, אמר פניני: "לא כל כך מעניין אותנו אם הם עייפים או לא. אני יודע רק שאנחנו נחנו טוב והתאמנו טוב. אני בטוח שבמצבים כאלו העייפות אולי משפיעה, אבל בסופו של דבר מתגברים עליה כי זה משחק על עונה שלמה. שוכחים הכל ובאים בשיא הטירוף. הלוואי ואני אהיה דומיננטי מחר, אבל בקבוצה הזו כל אחד יכול להיות דומיננטי ולהיות האס בערב נתון. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח".

דייויד בלו, אחד מגיבורי הניצחון במשחק השני, אמר: "זה נראה כאילו הכדור נמצא בידיים שלנו כרגע. קאחה לבוראל קבוצה טובה, אבל אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי לעבר המשחק ביום חמישי, אלא מתקדמים צעד אחר צעד. בשלב הזה של העונה זה לא משנה אם קבוצה מגיעה עייפה או לא. כל משחק הוא מאבק של ממש, זו דחיפה מנטאלית ולא משהו שעייפות יכולה להרוס, והשאלה האמיתית היא מי תרצה יותר מחר".

עוד הוסיף בלו: "אני לא רוצה להתרכז יותר מדי בזריקות שלי אלא ביכולת של כל הקבוצה, אבל כשאני במצב של זריקה חופשית טובה אני מצפה מהחבר'ה למסור אליי את הכדור. אין הרבה מה לשנות בשלב הזה. צריך רק לשחק טוב ולעשות את הדברים כמו שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אסטבן באטיסטה: "לעייפות לא תהיה משמעות"

קאחה לבוראל הגיעה לישראל לאחר ניצחון קשה 76:77 בליגה על מנורקה ובצל הדיבורים על עייפות. המאמן דושקו איבנוביץ' לא הסכים להתראיין ושחקניו הם אלה שנשלחו אל העיתונאים.

אסטבן באטיסטה ששב להיכל, הוצף ברגשות מימיו בצהוב ואמר: "מרגש להיכנס לכאן. יש לי זיכרונות טובים מאוד מהאולם הזה, אבל הפעם הרגשות שונים לחלוטין. אנחנו מאוד עייפים, שיחקנו אתמול והייתה לנו טיסה ארוכה, אבל כל זה בכלל לא משנה למשחק. יש לי מערכת יחסים טובה עם הקהל של מכבי ואני מניח שהם יקבלו אותי בחום למרות שאני כבר לא משחק במכבי". על ההשפעה של העייפות אמר: "לעייפות לא תהיה משמעות. מדובר בכרטיס אחד לפיינל פור וצריך להיאבק עליו עד הסיום. אף אחד לא יזכור את העייפות הגופנית אלא ישחק עם הלב".

אחד מכוכבי הקבוצה, מרסליניו הוארטס, הוסיף: "אנחנו עייפים כי שיחקנו הרבה מאוד משחקים בזמן קצוב, אבל אנחנו לגמרי שוכחים מזה. זה המשחק הכי חשוב של העונה ולמעשה השבוע הכי קריטי בכל התקופה הזו. נשמור על פוקוס ונהיה מוכנים מנטאלית לכל מה שיקרה פה. המפתח מול מכבי מאוד ברור וידוע. הם ינסו בעזרת הקהל הביתי שלהם לקחת את הכרטיס לפיינל פור ואנחנו צריכים לא לאפשר להם את זה. במשחק השני בויטוריה הם השיגו סלים קלים והצליחו לייצר חלק מהכדורסל שהם רצו. אנחנו צריכים להאט את קצב המשחק של מכבי וגם לסגור את שחורציאניטיס כי הוא עושה הרבה מאוד נזק בתוך הצבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully