וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט: "אנחנו צריכים לנצח, בטח בבית"

28.3.2011 / 18:15

קפטן הנבחרת לא מזלזל בגאורגיה (ג', 19:05, ע' 10 וספ' 5 HD), אך סומך על הבית. פרננדז נלחם בהדלפות? לא תרגל הרכב

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

24 שעות לפני אחד מהמשחקים החשובים ביותר שלה במוקדמות יורו 2012, נגד נבחרת גאורגיה מחר בבלומפילד (שלישי, 19:05, ערוץ 10 וספורט 5 HD), נבחרת ישראל ערכה את האימון המסכם. כזכור, ישראל ניצחה בשבת 1:2 את לטביה ושמרה על סיכוייה להעפיל ליורו, כשבמקביל הפתיעה גאורגיה עם 0:1 על קרואטיה ונותרה במקום השלישי עם תשע נקודות, שתיים יותר מישראל הרביעית. את בית ו' מוליכה יוון עם 11 נקודות ואחריה קרואטיה עם 10, אך שתיהן לא תשחקנה מחר במסגרת רשמית. בהתאחדות מאמינים כי הפעם, לאור הניצחון במשחק הקודם והיריבה שתזכה לתמיכה מאוהדיה בארץ, האצטדיון יהיה מלא. כ-1,000 כרטיסים עדיין נותרו למשחק.

"פרננדז נותן גב לשחקנים ולא עושה חשבון לאף אחד"

עוד לפני פתיחת האימון דיבר הקפטן דודו אוואט ואמר: "המשחק הוא רגע חשוב מבחינתנו. מההתחלה ידענו שבשני המשחקים צריך לקחת שש נקודות. נגד לטביה השלמנו חצי משימה ועכשיו צריך לנצח גם את גאורגיה".

השוער הוסיף על המשחק והתייחס גם לשינוי עם המעבר לבלומפילד: "יהיה משחק קשה יותר, השחקנים שלהם יותר טכניים. נמשיך ללמוד אותם עד מחר. אחרי הניצחון שלהם על קרואטיה הבית נפתח, אבל אנחנו צריכים לנצח אותם, בטח כשמדובר במשחק בית. נגד לטביה הייתה אווירה מצוינת והקהל היה השחקן ה-12 שלנו. אני בטוח שהוא ימלא מחר את האצטדיון".

"אני לא רוצה להתייחס לתקשורת", הוסיף אוואט כשהתבקש להתייחס לאי הכללתו של דקל קינן בהרכב, "אנחנו משתדלים להתרכז במגרש. פרננדז נותן גב לשחקנים ולא עושה חשבון לאף אחד. אנחנו לא רוצים לאכזב אותו".

ביברס נאתכו דיבר על היריבה: "גאורגיה היא נבחרת חזקה ורואים את זה בתוצאות שלה. הסגנון שלהם הוא אגרסיבי וחזק. מבחינת הרמה אנחנו פחות או יותר שווים להם, אבל בגלל שהמשחק פה - אנחנו צריכים לנצח. אם אשחק, אתן את הכל".

דקל קינן צפוי לפתוח

האימון המסכם נערך בצל מסיבת העיתונאים הלא שגרתית של לואיס פרננדז הבוקר. "כשאתם כותבים עליי אין לי בעיה, אבל אני מתעייף שלחלק מכם יש כוונות לא טובות", תקף פרננדז את אנשי התקשורת. "הייתי יכול להיות יותר רע ולהגיד כמה דברים אבל אני אשמור את זה לעצמי. הכי חשוב לי זה להגן על השחקנים שלי". לאחר מכן שלף המאמן כתבה בה מצוטט לכאורה דקל קינן, שמיד הוזמן למסיבת העיתונאים והכחיש את הדברים שיוחסו לו".

בינתיים, פרננדז שומר את הקלפים קרוב לחזה. המאמן לא תרגל הרכב הערב וערבב בין כל שחקני ההגנה והקישור. שחקן בנבחרת אמר לאחר האימון: "הוא לא נתן לנו להבין עם מי הוא פותח". טל בן חיים, דקל קינן, איציק כהן ורמי גרשון תורגלו בקבוצה אחת, אך הדבר לא מעיד בהכרח על כוונותיו של המאמן. עומר דמארי זוכה עדיין לטיפולים ולא יהיה בסגל. על פי הערכות שונות, אליניב ברדה יפתח בכל מקרה בחוד וגם מקומו של ליאור רפאלוב מובטח. גם מאור בוזגלו נמצא בהחלט בתמונת ההרכב. קינן יפתח ב-11 בכל מקרה, כנראה לצד טל בן חיים.

הבחירה בדני בונדר כמגן צפויה להיעשות מכיוון שפרננדז סבור שהשחקן מתאים למערך של ארבעה שחקני הגנה. כמו כן, מכיוון שהמאמן רוצה לערוך רוטציה בקרב השחקנים - הוא שוקל להרכיב את אלברמן במקום נאתכו, אך ההחלטה תתקבל רק בהמשך.

נציג הצוות הרפואי של צ'לסי, ד"ר רלף רוג'רס, הגיע בכדי לעקוב אחר יוסי בניון. רוג'רס הגיע לאימון הערב ומאוחר יותר ישוחח עם ד"ר מרק רוסנובסקי והוא הוזמן על ידי ההתאחדות כאורח כבוד למשחק. לואיס פרננדז כבר הודיע מוקדם יותר שיוסי בניון יהיה בסגל, אך לא ברור האם ישחק. צ'לסי כבר אישרה בעבר לבניון להגיע לישראל, אבל שלחו נציג מטעמם במטרה "לשמור על הנכסים שלהם", כפי שהוגדר על ידי אנשי ההתאחדות.

הרכב משוער: דודו אוואט, דני בונדר, טל בן חיים, דקל קינן, רמי גרשון (טאלב טואטחה), בירם כיאל, אלמוג כהן, ביברס נאתכו (גל אלברמן), ליאור רפאלוב, מאור בוזגלו, אליניב ברדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הגאורגים לא ערכו מסיבת עיתונאים, צפויים להיענש

בניגוד למקובל, נבחרת גאורגיה לא קיימה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק וצפויה להיענש על ידי אופ"א, ככל הנראה בקנס כספי גבוה. כזכור, גאורגיה הגיעה לישראל אחרי הניצחון הביתי המפתיע 0:1 על קרואטיה, מדורגת שלישית בבית ועדיין לא הפסידה בקמפיין. למעשה, גאורגיה לא הפסידה מאז מונה טימורי קצבאיה למאמן. כרגע מאזנו עומד על חמישה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו. אולי השחקנים בכחול-לבן ינחילו לו את הפסד הבכורה?

אמש התייחס קצבאיה למשחק בבלומפילד ואמר: "הראינו שאפשר לנצח כל נבחרת ונרצה להמשיך לשחק כל גם מול ישראל ולהשיג פה תוצאה טובה. אנחנו יודעים הכל על ישראל. כולם מכירים את כולם ואנחנו יודעים שיהיה קשה כמו שהיה בגאורגיה. נעשה את כל המאמצים כדי לעלות ליורו".

גאורגיה ניצחה את ישראל רק פעם אחת בחמישה מפגשי עבר, 2:3 באפריל 2001. ישראל, לעומת זאת, ניצחה פעמיים במשחקי ידידות ובשני מקרים נוספים לא הייתה הכרעה, כולל במשחק המוקדמות הראשון בטביליסי. מהסגל נעדרים הפעם מלחאז אסטיאני, שנמצא ללא קבוצה, והכישרון הצעיר ז'אנו אנאנידזה הסובל מפציעה בברכו. הקשר גוגיטה גוגואה, שנכנס כמחליף מול קרואטיה, לא הצטרף לטיסה ונותר בגאורגיה. ולדימיר דבאלישווילי, חלוצה של מכבי חיפה והאיש שמכיר טוב מכל אחד אחר בגאורגיה את ישראל, צפוי לפתוח בחוד.

הרכב משוער: נוקרי רבישווילי, לאשה סלוקבאדזה, אקאקי חובוטיה, קאחה קלאדזה, אלכסנדר אמיסולשווילי, זוראב חיזאנישווילי, ז'אבה קנקאבה, מורטאז דאושווילי, אלכסנדר יאשווילי, לבאן קוביאשווילי, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully