וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקני בית"ר ירושלים: "תשמרו על מה שעשינו"

28.3.2011 / 13:59

הקבוצה מהבירה חזרה מהחופש ונמצאת עם הפנים לקראת משחק החוץ באשקלון בשבת. תומר בן יוסף נפגע באימון ונטש

לאחר שלושה ימי חופש, חזרה היום (שני) בית"ר ירושלים להתאמן לקראת משחקה בליגה שתתחדש ביום בשבת מול הפועל אשקלון בחוץ. המאמן רוני לוי אמר לשחקניו לפני האימון: "בסך הכל הייתי מרוצה מהאימונים בשבוע שעבר, עשינו אימונים טובים אבל אנחנו עכשיו בשבוע של משחק וצריך לשמור על מה שעשינו".

אריאל הרוש ואלי דסה נעדרו מהאימון כיוון שהשניים שוהים במחנה הנבחרת הבוגרת ונבחרת הנוער, אבירם ברוכיאן השתתף חלקית באימון עקב פציעה בקרסול אותה סוחב משבוע שעבר והוא נמצא בספק למשחק. תומר בן יוסף נטש את האימון במהלכו, לאחר ששוב חש כאבים בצלעות, פציעה ממנה הוא סובל מאז הניצחון בטדי על הפועל תל אביב והתיקול עם בן שהר.

אפרופו ברוכיאן, שחקנים בבית"ר דיברו היום על העובדה שהקפטן שכר את שירותיו של אבי נמני כסוכנו ואמרו: "הוא דיבר עם עוד שחקן או שניים, נראה שנמני הולך להרים כאן משהו גדול. הוא יותר מסתם סוכן ויש בכוונתנו להוציא כמה שיותר שחקנים לאירופה". אגב, לברוכיאן חוזה לעונה נוספת בבית"ר.

היום נערך משאל בקרב שחקני הקבוצה והצוות המקצועי אודות החולצה המועדפת עליהם לקראת העונה הבאה, שכזכור תיבחר על ידי האוהדים. 21 מתוך 27 השחקנים בחרו בחולצה מספר 2, כאשר גם בקרב האוהדים קיימת עדיפות לחולצה המדוברת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהי התלבושת החדשה שתיבחר? בינתיים 2 מובילה הן בקרב השחקניו והן בקרב האוהדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסימיות אופפת את עסקת הרכישה של אגייאר


בנוגע לאפשרות שגומא אגייאר ירכוש את בית"ר, נראה שביומיים הקרובים יוכרעו הדברים לכאן או לכאן. שבשבוע שעבר הצדדים נשמעו אופטימיים מאוד, אולם בימים האחרונים אופפת פסימיות מסוימת את העסקה.

ההערכה היא שארקדי גאידמק ירצה בכל זאת להישאר הבעלים ולתמוך בקבוצה. עם זאת, השבוע אמרו אנשים המעורבים לעסקה: "זה כל כך נזיל כך שאי אפשר לדעת מה יהיה. יש עליות וירידות, ולא חסרים מתנגדים ו'נשמות טובות' אבל השורה התחתונה זה כסף והוא שיכריע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully