וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: גם VCU וקנטאקי בפיינל פור

28.3.2011 / 6:09

מרץ המשוגע הגיע לשיאי טירוף חדשים כשהמדורגת 11 העיפה את קנזס עם 61:71. הווילדקאטס גברו 69:76 על צפון קרוליינה

אם חשבתם שכבר ראיתם הכל בטורניר המכללות 2011, קיבלתם הלילה (בין ראשון לשני) עוד הוכחה לכך שאין גבול לשיגעון של מרץ המשוגע. העפלתה המדהימה של באטלר לפיינל פור אתמול כבר הפכה לזיכרון רחוק אחרי ש-VCU הקטנטנה השתחלה גם היא לחגיגה הגדולה של כדורסל המכללות עם 61:71 על הפייבוריטית הגדולה קנזס. לאחר מכן הפכה קנטאקי לרביעית שזוכה בכרטיס לפיינל פור ביוסטון עם 69:76 על צפון קרוליינה.

באיזור הדרום מערב הגיעה תורה של המדורגת 1 האחרונה ליפול, כשקנזס הצטרפה לרשימת הקורבנות של VCU. הראמס, המדורגים 11 באיזור, המשיכו בדהירה המטורפת שלהם בדרך לסנסציה הכי גדולה של טורניר המכללות בשנים האחרונות. ג'יימי סקין הוביל את הבריחה של VCU באמצע המחצית הראשונה והפער כבר הגיע ל-18 נקודות מול הג'ייהוקס ההמומים, שחזרו עד לפיגור 46:44 בתחילת המחצית השנייה אבל נכנעו לבליץ נוסף של הסינדרלה הלוחמנית מריצ'מונד.

באיזור המזרח קנטאקי (4) חזרה לפיינל פור אחרי 13 שנות היעדרות, עם 69:76 על צפון קרוליינה (2). ג'ון קאליפרי, שביקר בגמר לפני שלוש שנים כשדרק רוז סחב את ממפיס שלו על גבו, נהנה השנה משירותיו של ברנדון נייט, שכיכב הפעם עם 22 נקודות וסידר לעצמו עימות סופרסטארים אישי עם קמבה ווקר בחצי הגמר. הטאר הילס פיגרו לאורך כל המשחק ורשמו יום קליעות נורא (3 מ-16 מחוץ לקשת), אבל טיילר זלר החזיר אותם עד לשוויון 67:67 שלוש דקות לסיום, לפני שנייט לחץ פעם נוספת על דוושת הגז, ונעזר בשלשה גדולה של דיאנדרה ליגינס עם 37 שניות על השעון שהבטיחה את הניצחון. הריסון בארנס קלע 18 נקודות ב-2 מ-9 לשלוש.

הפיינל פור ייפתח בלילה שבין שבת לראשון, עם דו קרב הסינדרלות בין VCU לבאטלר (1:10), ואחריו יתעמתו קונטיקט וקנטאקי (3:50) על המקום השני בגמר, שייערך בלילה שבין שני לשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully