וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידסון: "לא לגמרי תיקנו את הטעויות שעשינו מול קאחה"

28.3.2011 / 6:30

צ'אק אידסון יודע שמכבי ת"א עדיין צריכה להשתפר כדי לגבור על הספרדים בסדרה. שחורציאניטיס: "חשוב שנישאר צנועים"

לאחר מספר ימים של הפוגה מהסדרה מול קאחה לבוראל, יחזרו מחר (שלישי) שחקני מכבי תל אביב אל קלחת משחקי ההצלבה, כשיפגשו את הבאסקים במשחק השלישי בסדרה מול אלופת ספרד. אף אחד במכבי תל אביב לא רוצה להגיע למשחק חמישי על אדמת נכר רחוקה ועוינת, והשאיפה היא להכות בברזל בעודו חם, להשיג שני ניצחונות ביד אליהו, ולסיים את הסדרה במגרש הביתי.

"תאמיני לי שאף אחד לא רוצה לחזור לויטוריה. הרי העברנו את הסדרה אלינו ולכן אנחנו צריכים לבוא ולהילחם", אמר סופוקליס שחורציאניטיס לוואלה! ספורט. שחורציאניטיס, אליו השתדלו שחקני מכבי, על פי דרישתו של בלאט, להכניס כדורים בכל הזדמנות, סבור כי מוקדם מדי לחגוג. "ננסה להשלים את העבודה כאן", אומר הסנטר היווני, שקלע 22 נקודות חשובות בניצחון ביום חמישי, "ואז נוכל לשמוח מכל מה שעשינו. היה לנו ניצחון טוב מול קאחה בחוץ, ולא קל לנצח אותם שם. אבל הוכחנו את האופי שלנו מולם. היו לנו קליעות טובות במשחק האחרון. זה לא היה פשוט והיינו צריכים לעבוד מאוד קשה. באנו בגישה שאנחנו יכולים וצריכים לנצח, ועכשיו הסדרה הזו פתוחה לגמרי והכל נמצא בידיים שלנו, ואני שמח על כך".

הסנטר היווני מספר כי למרות שמכבי הפסידה את המשחק הראשון, הוא לא איבד אמונה בקבוצה לאחר ההפסד ביום שלישי. "הגענו אליו מוכנים, תיקנו את כל הטעויות שלנו והשגנו את הניצחון שהיינו זקוקים לו", מספר סופו, "זה לא היה פשוט, והיינו צריכים לעבוד מאוד קשה. אבל באנו בגישה שאנחנו יכולים וצריכים לנצח, גם אם הפסדנו במשחק הקודם. אני חושב שהסדרה הייתה פתוחה גם אם היינו מפסידים, אבל כמובן שעדיף שההכרעה עוברת לארץ. עכשיו אנחנו צריכים להישאר צנועים ולהמשיך להילחם".

על היכולת האישית שהציג במפגש האחרון מול הספרדים אמר השחקן: "קיבלתי הרבה כדורים מהשחקנים האחרים. לא רק אני שיחקתי טוב, כולם שיחקו טוב והציגו הגנה טובה. בכל מקרה זה פחות משנה מה אני עשיתי, יותר משנה הקבוצה ועצם העובדה שהשגנו ניצחון".

ומה לגבי זריקת הניצחון של ג'רמי פארגו? "הוא לקח וקלע שם זריקה מצוינת", נזכר סופו, "אבל כולם שיחקו טוב, גם דייויד בלו קלע שלשות חשובות".

"ידענו מה אנחנו שווים"

במכבי מקפידים בימים האחרונים להעביר לשחקנים את המסר כי "חייבים לסיים את הסדרה בבית ולהגן על הבית", ולא משדרים שום סוג של ריפיון. "לא לגמרי תיקנו את הטעויות שהפגנו מול קאחה במפגשים האחרונים", מודה צ'אק אידסון, "אבל זה הספיק בכדי לנצח את המשחק השני".

האם ההפסד במשחק הראשון פגע ברזרבות התקווה? "ממש לא", הודף אידסון. "לא איבדנו שום תקווה או אמונה בעצמנו אחרי ההפסד במשחק הראשון. שיחקנו טוב מתחילת העונה, וידענו מה אנחנו שווים".

אידסון סבור כי ההבדל בין שני המשחקים נעוץ בכך ש"סופו נכנס למשחק ושיחק יותר חזק במשחק האחרון. וכמובן, יש את ג'רמי, שקלע סל גדול ויפהפה בסוף. האיבודים שהיו להם בסיום היו טובים עבורנו. היינו חייבים לנצח ועשינו את זה", המשיך אידסון, ומפרגן לזריקת הניצחון שקלע פארגו: "זו הייתה זריקה מדהימה, זריקת קלאץ'. אומנם זה לא משנה ולא יותר מתוק שניצחנו ככה, אבל זה עדיין גדול. הדבר הכי גרוע שיכול היה לקרות אם הוא לא היה קולע, זה שהיינו מגיעים הארכה, אבל זו עדיין הייתה זריקה יפהפייה".

בסיום המשחק, עת יצא אידסון לעבר האוטובוס, עמדו בקור וברוח העזה אוהדים של מכבי, חיבקו את השחקן ושלחו לעברו קריאות הערכה. "עכשיו תסיימו את זה בבית", ביקש אחד האוהדים מאידסון.

"עשינו את זה, ועכשיו אנחנו צריכים להגן על המגרש הביתי שלנו", אומר האמריקני . "הם קבוצה חזקה, אבל חייבים להישאר עירניים. כמובן שנעשה זאת ושנמשיך להיות דרוכים - בטח שבבית שלנו", הוא מבטיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully