וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: שישה שחקנים איחרו. העונש: להגיע שעה קודם

27.3.2011 / 18:59

אין שקט למחפוד: המאמן רתח על חבורת המאחרים, ובשלב ראשון החליט כי עד להודעה חדשה יגיעו שעה לפני כל אימון

שוב, שמח באשקלון. אחרי כמה ימים של שקט לאחר סיומה של הפרשה עם גיא עזורי, איחרו היום (ראשון) שישה משחקני הקבוצה לאימון והרתיחו את המאמן אלי מחפוד. השישה הם איליה יברויאן, סרג' איילי, צחי גיגי, שי פטלק, יניב אלול ואושרי גיטא, והם הושעו מהאימון.

המאמן אמר להם: "נראה לי שכל מה שקורה כאן עובר לידכם. מפסידים זה בסדר, מאחרים זה בסדר... אתם צריכים להסתכל על עצמכם ולהוכיח שאכפת לכם כי זה המקצוע שלכם ואיך שלא הופכים את זה אתם צריכים להגיע בזמן". העונש הראשוני של השישה הוא להגיע כשעה לפני האימון עד להודעה חדשה, כאשר בהמשך ייתכן ויתווסף לכך עונש הכולל את שחקני הקבוצה, כמו ארוחה אליה יצטרכו להזמין את שחקני הקבוצה.

הקבוצה חזרה היום מחופש והחלה להתכונן למשחק הביתי ביום שבת נגד בית"ר ירושלים. באחת האסיפות של הקבוצה בשבוע שעבר אמר הבעלים פרוספר אזגי לשחקנים כי "בית"ר הבקיעה חמישה שערים ביותר מעשרה משחקים ואנחנו הבקענו חמישה שערים בשני המשחקי בית האחרונים. הם חוששים מאיתנו בדיוק כמו שאנחנו חוששים מהם".

המאמן אלי מחפוד מודע לבעיה של בית"ר בהתקפה מחד, אך יחד עם זאת יודע שקשה מאוד להבקיע מולה ואחד הדברים החשובים עליהם הוא עובד לקראת המשחק הוא התייצבות של משחק ההגנה ועמידה נכונה על מנת למנוע מהיריב לשלוט במשחק, כפי שהיה במשחקיה של אשקלון עד כה. שחקן בקבוצה אמר: "מחפוד עוד לומד את הקבוצה, אבל ברור לכולם שאי אפשר להמשיך ככה וצריך קודם כל לעמוד נכון ולא להשאיר את ההגנה החשופה. זה הסיכוי היחיד שלנו כי ככה קבוצות תחתית משחקות ונשארות. כמו שנראינו עד עכשיו גם הפועל רמת גן תעבור אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully