וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במעקב אחר החלוץ ננה פוקו

27.3.2011 / 9:49

הכשרון הגנאי בן ה-22 מועמד במסגרת ההכנות לעונה הבאה. שחר צפה במשחק הנבחרת, עוקב אחר רודנבס וטראסוב?

מכבי חיפה מנהלת בשבועות האחרונים מעקב אחר החלוץ הגנאי ננה פוקו, שמסוגל לשחק גם בעמדות שונות בקישור. השחקן בן ה-22 הוא סגן מלך השערים של הליגה הגנאית ומוגדר בפי גורמים בכדורגל המקומי כ"פוטנציאל הגדול ביותר בליגה המקומית".

הגנאי מצטרף לרשימה של שחקנים שהגיעו בשנתיים האחרונות להיבחן בחיפה, כולל הקשר סיידו יא יאיא שחתם לבסוף והחלוץ אדם אקרופי שנבחן לאחרונה בקבוצה. גורם בקבוצה אישר כי "השחקן הוצע לאחרונה לקבוצה במסגרת ההכנות לעונה הבאה", ונמצא יחד עם שחקנים נוספים במעקב של הצוות המקצועי והסקאוט אלון חרזי, אך סירב לאשר האם חיפה תזמן אותו למבחנים, מה שלטענת מקורבים לעסקה עשוי לקרות בקרוב.

ולדימיר דבאלישווילי שיחק אתמול 45 דקות במדי נבחרת גיאורגיה, שניצחה את נבחרת קרואטיה ופתחה את הבית הישראלי מחדש. בחיפה מרוצים מאוד מהחזרה של הגיאורגי לכושר משחק אחרי הפציעה שעבר. החלוץ זומן להתייצב בבית המשפט לתעבורה בחיפה ביום רביעי הבא, בגין פרשת הנהיגה בשכרות.

בחיפה, מתברר, עדיין לא ירדו מהאפשרות להחתים את החלוץ ארטיום רודנבס. חלוצה של לך פוזנאן נמצא במעקב של ראשי המועדון. עם או בלי קשר, אתמול הגיע הנשיא יעקב שחר כדי לצפות במשחק הנבחרת הלטבית מול ישראל, בליווי סוכנו של השחקן. ככל הידוע, גם שמותיהם של הקשר אנדריאס פרפלוטקינס, שנבחן בעבר בחיפה ושותף אמש וכמו כן הקשר הלטבי, איגור טראסוב, עלו במסגרת המעקב אחר שחקנים לטבים.

היכולת שגילו אתמול ליאור רפאלוב וטאלב טואטחה במדי הנבחרת מעודדת מאוד את ראשי המועדון. טואטחה שכונה אמש "רוברטו קרלוס של הכדורגל הישראלי" ועתיד להחליף את פיטר מסיללה בעונה הבאה (מבוקש באנגליה, בין היתר על ידי קארדיף), התייחס השחקן הבוקר לתיאור של המאמן הלאומי, היישר ממחנה הנבחרת: "האם אני רוברטו קרלוס הישראלי?", הצטנע המגן, "אני יכול רק להודות לפרננדז שנתן לי את הבמה ולא מעט ביטחון. הנבחרת מאוד חשובה לי. חייבים לנצח ביום שלישי את גיאורגיה".

בסוף השבוע תתארח חיפה באצטדיון גרין, אצל הפועל עכו, כשיניב קטן ימשיך להגביר את קצב האימונים לקראת המשחק. הבוקר חזרה הקבוצה להתאמן ללא שחקני הנבחרות. סארי פלאח שיחק אתמול 90 דקות במדי הנבחרת הצעירה שניצחה 2:0 את גיאורגיה במסגרת טורניר ידידות באוסטריה. מוחמד גדיר הוחלף כעבור 57 דקות.

הפועל נצרת עילית תפנה בימים הקרובים למנכ"ל איתמר צ'יזיק בדרישה לשלם לה 100 אלף שקל נוספים עבור מוחמד כליבאת, שנמכר בינואר 2010. כליבאת נמכר תמורת 250 אלף שקל אבל בנצרת טוענים כי על פי ההסכם, מכיוון שרשם עשרה משחקים בליגת העל, מגיעים לה תמלוגים נוספים. לאוהדי חיפה הוקצו 2,200 כרטיסים למשחק מול הפועל עכו במחירים של 80 שקל למבוגר ו-40 שקל לנוער.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully