וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: הציונים

בוזגלו השחקן המצטיין, כיאל הבריק רק בגול, ההימור על דמארי לא הצדיק את עצמו, והחילופים של פרננדז הצילו אותו מכישלון

ההגנה

דודו אוואט - 5

האמת שהרבה עבודה לאוואט לא הייתה הערב, אולם במקרה היחיד שהייתה לו כזו – הוא נאלץ להוציא כדור מהרשת שלא באשמתו. עם היכולת המדאיגה של ההגנה כנראה שנצטרך את השוער של מאיורקה בכושר שיא במשחקים הבאים.

טל בן חיים - 6

מלבד העובדה שהציל את הנבחרת מיתרון 2:1 מביך מאוד של לטביה, הבלם שוב הוכיח כמה הוא קריטי להגנה של הכחולים לבנים. ניתן רק לקוות שהתיאום שלו עם שני הבלמים הנוספים יהיה טוב יותר במשחקים הבאים.

רמי גרשון - 4

לפני המשחק הערב טענו רבים כי גרשון לא יכול לשחק כמגן שמאלי כפי שעשה במשחקים קודמים וחייב לשחק כבלם. היום, כבלם מרכזי, היה שוב החוליה הכי לא מורגשת בהגנה, ואף בשער של לטביה היה לו חלק לא קטן שכשל בשמירה על חלוציה.

איציק כהן - 5

מצד אחד הבלם ענה למבקרי פרננדז על שיבוצו, מצד שני גם הוא יודע שללא בן חיים לידו, הנבחרת הייתה סופרת לפחות שני שערים ברשתה. מפחיד לחשוב מה יהיה כשחלוצים טובים יותר משל לטביה ישחקו מול הנבחרת.

יואב זיו - 4

קשה להבין מדוע הועדף יואב זיו בהרכב: האם זה מעצם העובדה שהוא אחד השחקנים המנוסים בנבחרת, או שמא בשל היכולות ההתקפיות שלו? בכל מקרה, זיו לא תרם שני האלמנטים הללו, ולא הורגש בדיוק כמו העונה שלו במכבי.

טאלב טוואטחה - 5

למגן השמאלי של מכבי חיפה יש ללא ספק רצון, נחישות וכישרון, אך למרות כמה פריצות יפות על הקו, היכולת עדיין לא מספקת לרמות הגבוהות.

התקפה וקישור

בירם כיאל - 6

אפשר להגיד שסוף סוף הקשר החזיר לנבחרת על הטעות הנוראית מול יוון בקמפיין הקודם בדמות שער ניצחון. יחד עם זאת, לכיאל היו הרבה דקות לא טובות במשחק עם הרבה איבודי כדור, וכולנו מקווים כי היכולת בעשרים דקות האחרונות תחזור לאורך כל המשחקים הבאים.

ביברס נאתכו - 5

לצד מהלכים חכמים מאוד והנעת כדור פשוטה וטובה, לנאתכו היו יותר מדי איבודי כדור סתמיים במשחק. ברוסיה כבר הקשר עשה לעצמו שם, הגיע הזמן שגם בנבחרת הבוגרת.

ליאור רפאלוב- 5

פתח את המשחק ביכולת טובה מאוד ואף בישל את השער הראשון, אולם במחצית השנייה, ברגעי ההכרעה של הנבחרת, נעלם הקשר מהמשחק.

אליניב ברדה - 6

כמו הקריירה המוצלחת שלו בבלגיה, כך גם הוא ממשיך בהצלחותיו בנבחרת. בלי יותר מדי רעש, ברדה עובד קשה, שורף המון שטחים ובסופו של דבר ההתמדה הזו השתלמה בכיבוש עוד שער. חילופו במחצית השנייה מאוד תמוה.

עומר דמארי - 4.5

על הכישרון של עומר דמארי אין חילוקי דעות, אבל על העובדה שהוא פתח בהרכב במקום בן שהר הנמצא בכושר מצוין היו הרבה תהיות. מלבד החצי מעורבות שלו בשער הראשון של הנבחרת, הוא היה אנמי לחלוטין.

מחליפים

בן שהר - 5

החלוץ נכנס בסערה למגרש עם מהלך התקפי חצי אגואיסטי שכמעט קבע יתרון לישראל, אך לאחר מכן כמעט ולא הורגש למרות שעשה הרבה תנועה לעומק.

מאור בוזגלו - 7

כנראה שיש משהו במדים של הנבחרת שעושה טוב לבוזגלו. ללא הלחץ של האוהדים הצהובים, הקשר הוכיח במשחק כמה הוא יכול לתרום לנבחרת ישראל והיה חתום לגמרי לבדו על השער הניצחון. רק שימשיך כך.

לואיס פרננדז - 5

מצד אחד מדובר בניצחון של הנבחרת, וגם אם היכולת לא הייתה משכנעת, זה עדיין ניצחון שמשאיר סיכויים להעפלה. מצד שני, למרות המערך שבחר בו פרננדז, אי אפשר לא לתהות מה היה קורה בדשא של בלומפילד אם היה הנבחרת נתקלת ביריבה חזקה יותר. לפחות בחילופים הוא פגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully