וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל ת"א: "אף אחד לא חושב על הקבוצה"

טביב והראל מתבצרים בעמדותיהם בנוגע לחובות המועדון, וכרגע האדומים לא יוכלו להירשם למפעלים האירופיים עד השבוע הבא

המתיחות בין אלי טביב למוני הראל רק גוברת לקראת מועד הרישום האחרון למפעלים האירופיים בסוף השבוע הבא, וכרגע נראה שאין פתרון לסכסוך בין בעלי הפועל תל אביב. כזכור, טוען טביב שכמה מחובות המועדון, ביניהם חוב על סך 600 אלף שקלים לסלים טועמה ותשלומים נוספים לרומן רוקי ולוויליאם האזהו, לא שייכים לחלקו בקבוצה, וגם הראל לא מוכן לכסות אותם.

למרות שבימים האחרונים נפגשו עורכי הדין של טביב והראל, שאמורים להיפגש גם בשבוע הבא, ועל אף שהראל הציע שהתשלומים יירדו מקופת המועדון, כרגע המצב נותר ללא שינוי ונראה שאין פתרון באופק מכיוון ששני הצדדים מתבצרים בעמדותיהם, ובמקרה כזה הפועל תל אביב לא תוכל להירשם באופ"א. מקורב למועדון אמר היום: "זה נראה שאף אחד לא חושב על הקבוצה אלא יותר על כמה שהוא צודק וכמה שהשני לא בסדר".

העניין היחידי לגביו יש הסכמה הוא הכסף שאמור לעבור לאספניול תמורת השאלתו של בן שהר, אבל גם כאן ישנן בעיות בירוקרטיות מצד מס הכנסה, ובקבוצה מקווים שהמצב ייפתר עד השבוע הבא.

האדומים יעשו מאמצים להחתים את דני בונדר על חוזה חדש, ובקבוצה מקוים שלמרות החיזורים מצד מספר קבוצות בליגה הרוסית, ביניהן קריליה סובייטוב, הוא יעדיף להישאר. כרגע בונדר מתלבט לגבי עתידו, אך הוא צפוי להשיב בחיוב למשא ומתן עם הפועל תל אביב, אם יקבל פנייה רשמית לחתום על הארכת חוזה.

נציגי קייבו נחתו אתמול בארץ, והם ייפגשו בימים הקרובים עם איתי שכטר וינסו לשכנעו לחתום בקבוצה האיטלקית. אתמול דווח בתקשורת הפורטוגלית שפיני זהבי, סוכנו של ערן זהבי, קיבל פנייה מספורטינג ליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully