וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו: "עדיין לא ראיתם את כל מה שאני יכול לעשות"

הגארד צבר ביטחון מסל הניצחון שלו מול קאחה: "בלאט מאמין בי". המאמן: "משחק המפתח בסדרה יהיה ביום שלישי"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הרבה מאוד לחץ השתחרר במכבי תל אביב אמש (חמישי) אחרי הניצחון הדרמטי 81:83 על קאחה לבוראל, שהשווה את סדרת רבע גמר היורוליג בין השתיים ל-1:1. השמחה בחדר ההלבשה בסיום הייתה גדולה, סופוקליס שחורציאניטיס שהצטיין עם 22 נקודות רקד במסדרון וכיבד את דיוויד בלאט בצ'פחה ידידותית, וג'רמי פארגו שקלע את סל הניצחון הונף על כתפי חבריו.

"עדיין לא ראיתם את כל המהלכים שאני יכול לעשות", אמר פארגו לוואלה! ספורט אחרי המשחק. "במהלך האחרון חיפשתי בדיוק את הזריקה הזאת, ושום דבר בה לא הפתיע אותי". התכנית שלנו הערב הייתה להשאיר את הסדרה בחיים ולא משנה באיזו דרך. היינו מרוכזים יותר לעומת המשחק הראשון ועצרנו אותם בכמה דברים שהם עושים טוב". על התקופה הקשה שעבר לאחרונה אמר הגארד: "לבלאט ולחברים שלי יש ביטחון בי, ואני שמח על כך. אני מתייעץ הרבה עם דרק שארפ, שיש לו הרבה ניסיון ומקשיב לו לאורך כל הדרך. הוא אמר לי לא לוותר וזה מה שאני מנסה לעשות".

בלאט עצמו נראה נרגש במיוחד בסיום, ואמר: "השחקנים שלנו הראו משחק הקרבה בלתי ייאמן, וזה ניצחון סופר חשוב". על היכולת של פארגו אמר המאמן: "ישבתי ודיברתי עם ג'רמי קצת לפני המשחק, הוא היה צריך לצאת מהתקופה הפחות טובה שלו והוא היה יוצא מן הכלל. גם ליאור אליהו שישב על הספסל ולא הרכין את הראש עשה כמה פעולות מצוינות והיה אחד מהגורמים העיקריים לניצחון, וגם בלו שעבד על עצמו מאז יום שלישי נתן פה הצגה".

"ידעתי שנוכל לתת משחק מהסוג הזה", המשיך בלאט. "למרות שהיינו בתקופה טיפה פחות טובה בשלושת השבועות האחרונים הרגשתי שהאימונים שלנו היו פנטסטיים. עכשיו אומנם השוונו ל-1:1 בסדרה, אבל אסור לנו לחשוב על שום דבר אחר חוץ מהמשחק הבא ביום שלישי, כי זה משחק המפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully