וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: אריזונה הדהימה את דיוק

25.3.2011 / 8:23

דרק וויליאמס נתן לווילדקאטס 77:93 על האלופה בסוויט סיקסטין. פלורידה הדיחה את BYU, יוקון את סן דייגו סטייט

שלב הסוויט סיקסטין בטורניר המכללות נפתח הלילה (בין חמישי לשישי) עם ארבע דרמות נהדרות, בסיומן קיבלנו את ארבע העולות הראשונות לעלית אייט, וגם תיאבון גדול לקראת המשך השלבים המכריעים של הריקוד הגדול שמספק השנה את הסחורה ובענק.

באיזור המערב נקטע החלום של דיוק (1) לשחזר את הישגה מתחילת שנות התשעים עם אליפות שנייה ברציפות אחרי תבוסה מהדהדת 93:77 לאריזונה (5). הסופמור הנפלא דרק וויליאמס הקפיץ את מניות הדראפט שלו לשמיים כשקלע 25 מתוך 32 הנקודות שלו במחצית הראשונה, וחבריו לקבוצה חיפו על הירידה ביכולתו אחרי ההפסקה כשהגדילו את הפער מול שחקניו ההמומים של מייק ששבסקי. קיירי אירווינג, שיתחרה עם וויליאמס על הבחירה הראשונה בדראפט הקיץ, נתן כל מה שיש לו עם 28 נקודות מהספסל, אבל נולאן סמית איכזב עם 8 נקודות ב-3 מ-14 מהשדה.

יריבתם הבאה של הווילדקאטס תהיה קונטיקט (3), שהמשיכה בכושר הפנטסטי שלה עם 67:84 על סן דייגו סטייט (2). קמבה ווקר, שלא רואה בעיניים כבר יותר מחודש, השווה את שיא הנקודות למשחק בטורניר בהיסטוריה של יוקון עם 36, והעונה האדירה שלה האצטקים, שקיבלו רק 12 נקודות מקאווי לאונרד, הגיעה לסיומה אחרי יום קליעות רע.

באיזור הדרום מזרח הודחה הנציגה השנייה של חטיבת המאונטן ווסט, בריגהאם יאנג (3), אחרי שנכנעה בהארכה 83:74 לפלורידה (2). ג'ימר פרדט סיים את קריירת המכללות המפוארת שלו עם 32 נקודות אבל קלע רק 3 מ-15 מחוץ לקשת, ואף אחד מחבריו לקבוצה לא הצטרף אליו בדאבל פיגרס. צ'נדלר פרסונס היה יכול לנצח לגייטורס את המשחק עם הבאזר, אבל בהארכה לקח אלכס תיוס פיקוד, סיים עם 19 נקודות ו-17 ריבאונדים והחזיר את פלורידה לעלית אייט לראשונה מאז עזיבתם של ג'ואקים נואה, אל הורפורד וקורי ברואר.

באטלר (8) תחכה לגייטורס בשלב הבא, אחרי שהסינדרלה הנצחית של אמריקה הדיחה גם את וויסקונסין (4) עם 54:61. הבולדוגס כמעט שמטו יתרון של 20 נקודות בפתיחת המחצית השנייה וראו את הבאדג'רס מתקרבים עד לפיגור של 53:49 דקה וחצי לסיום, אבל ג'ורדן טיילור (22 נקודות) נותר לבדו במערכה, ובאטלר השלימה את המלאכה בעזרת מאט הווארד (20 נקודות ו-12 ריבאונדים), בדרך לעוד פרק באגדה המתהווה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully