וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ערן זהבי במגעים עם ספורטינג ליסבון

בפורטוגל צוין כי קשר הפועל ת"א, שסוכנו פיני זהבי נחשב מקורב למועדון, קיבל פנייה מהמועמד לנשיאות, גודיניו לופז

התקשורת הפורטוגלית מדווחת הערב (חמישי) כי קבוצת הפאר ספורטינג ליסבון נמצאת במגעים מתקדמים עם קשר הפועל תל אביב ערן זהבי. ביום שבת יתקיימו במועדון בחירות לנשיאות ואחד המועמדים, גודיניו לופז, כבר מכין רשימה של מועמדים לחיזוק. על פי הדיווחים, שמו של זהבי נמצא ברשימה של לופז, פנייה כבר נעשתה והצדדים נמצאים בשיחות מתקדמות.

ראוי לציין כי סוכנו של הקשר, פיני זהבי, נחשב מקורב מאוד לספורטינג ובקיץ תיווך בעסקת השאלתו של הקשר הפורטוגלי אדריאן סילבה מספורטינג למכבי חיפה. המעורבות של זהבי הסוכן עשויה לחזק מאוד את סיכוייו של ערן זהבי, לו חוזה לשנתיים נוספות בהפועל תל אביב, להגיע לקבוצה.

זהבי בן ה-23 כבש שני שערים מול בנפיקה בשלב הבתים של ליגת האלופות (0:3 בבלומפילד). מי שהמליץ על מועמדותו הם לואיס דוקה וקרלוס פריטאס (לשעבר המנהל הספורטיבי של פנאתינייקוס), שאמורים לקבל תפקידים בכירים במידה ולופז ייבחר כנשיא. שחקן נוסף שנמצא חזק על הכוונת של ספורטינג הוא החלוץ הברזילאי ז'ו ממנצ'סטר סיטי. גם שמותיהם של הוגו אלמיידה, אלכס סילבה ואזקיאל גאראי הוזכרו.

ספורטינג עוברת עונה רעה בליגה הפורטוגלית ואחרי 24 מחזורים היא מדורגת שלישית עם 38 נקודות, 17 פחות מהשנייה בנפיקה ו-30 פחות מפורטו שדוהרת לאליפות. הקבוצה זכתה 18 פעמים באליפות פורטוגל (האחרונה ב-2008) ו-15 פעמים בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully