וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם דיברו במגרש, אנחנו כאן

המשחק בין קאחה למכבי תל אביב היה גדול. דוד רוזנטל ואוהד גרינוולד נהנו מכל רגע. קראו את הרב-שיח שליווה את המפגש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא היה מקום לטעויות הפעם, ולמרות שהם עשו כמה, הם התגברו וניצחו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש חוויות שעדיף לא להעביר לבד, ומשחק העונה של מכבי תל אביב, שבו ניצחה בוויטוריה 81:83, בהחלט ענה להגדרה הזו. אוהד גרינוולד ודוד רוזנטל היו אתכם כאן, כמנהגנו במשחקים גדולים, וניתחו את ההתמודדות. ככה זה נראה.

רוזנטל, 21:15: אהלן, ערב טוב. לטעמי איש המפתח במשחק הזה יהיה דיוויד בלו. מדברים על החולשה של פארגו ועל הנטרול של שחורציאניטיס, אבל לפני הכל צריך לזכור את ה-1 מ-11 של בלו במשחק 4 בבלגרד בעונה שעברה. לפני יומיים האחוז שלו היה "טוב" יותר - 1 מ-4. בלו לא הופיע עד עכשיו למשחקים הגדולים של מכבי, הגיע הזמן שיתחיל לעשות את זה, כי בלי האיום שלו מחוץ לקשת, לבלאט והחבר'ה יהיה ערב ארוך מאוד.

גרינוולד, 21:23: שלום לכולם ותודה לכל מי שמצטרף אלינו. זה רגע האמת של מכבי. החמאנו לה בשלב המוקדם, קיבלנו בהבנה את ההפסדים לברצלונה, אבל הדחה בסדרה הזו תשאיר מהקמפיין הזה טעם קצת חמוץ. כי ויטוריה לא מוכשרת כמו בארסה, לא עמוקה כמו אולימפיאקוס ולא מאומנת כמו פנאתינייקוס. מכבי נתנה כמה הצגות העונה, אבל כולן מול קבוצות פחות טובות ממנה. היא הפסידה כל משחק שעלתה אליו כאנדרדוג. בשביל להעפיל לפיינל פור היא חייבת לעשות ניצחון חוץ גדול באמת. ההזדמנות שלה מגיעה הערב. הגיע הזמן שמכבי תנצח יריבה בגודל שלה. ואם זה לא יקרה, אז באמת שלא מגיע לה לחזור במאי לברצלונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החזיקו יפה מעמד, למרות לא מעט קשיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבע 1

גרינוולד, 21:30: מכבי חוזרת לחמישייה הרגילה שלה. סופו יצטרך לתת יותר מ-4 נקודות כדי שמכבי תשאר קרובה. אם יצליח להוציא כמה עבירות מהירות מבאראץ, ויטוריה תהיה בבעיה - כי חוץ ממנו ומבאטיסטה, אין לה כוח משמעותי בצבע. מעניין יהיה לראות איך מכבי תגיב לפיק אנד רול של לבוראל. והנה לאמוניקה - אין ספק שצפוי לנו ערב מרובה עבירות. לא משחק לבעלי לב חלש.

רוזנטל, 21:35: ואת השריקות של לאמוניקה צריך לנצל. הנה, סופו כבר סחט את הראשונה. במשחק הקודם נתנו להרביץ, עכשיו - סיפור שונה.

גרינוולד, 21:36: בתקופות הגדולות של סופו העונה, הוא היה טוב בהגנה כמו שהיה בהתקפה. אבל ויטוריה בינתיים תוקפת אותו היטב, ועל כל סל שהוא שווה בהתקפה הוא חוטף נקודות בהגנה. מה שכן, סופו הגיע לעבוד היום. אבל הוא לא ינצח את הבאסקים לבד.

רוזנטל, 21:39: לאוהד כדורגל - בדרך כלל אנחנו לא מגיבים לבדיחות לא קשורות, אבל זו הייתה גאונית :)

רוזנטל, 21:41: פששש, סופו בא לעבוד. מנצל את כל המאסה שלו בצבע.

גרינוולד, 21:41: במשחק הראשון, דווקא הרכב נמוך של מכבי החזיר אותה למשחק. עכשיו בלאט הולך גבוה. סופו עושה את כל הנקודות של מכבי. אבל בקרוב ייגמר לו האוויר. והוא גם חייב להיזהר מעבירה שנייה. הנה, 5:30 במשחק, ושחקן שני של מכבי עולה על לוח הקלעים. מכבי, בינתיים, עם 9 נקודות מדד. כולן של סופו. ויטוריה על מדד 23.

רוזנטל, 21:47: איזה בית ספר הם עשו לבאטיסטה עכשיו. הזכיר את סדרת הגגות הענקית על צ'רלי "לייאפ" סמית'.

גרינוולד, 21:47: שאלה לגולשים: האם ייתכן שהלהקה ביציע שורפת יותר אנרגיה מהשחקנים שלה? והאם גם היא מחזיקה בנגני ספסל? הם מנגנים 4 שעות רצוף ב-120 קמ"ש.

רוזנטל, 21:51: למרות הצ'אקה של טלטוביץ', רבע מצוין של מכבי. עכשיו השאלה מי ייפול מהרגליים קודם - ההגנה האינטנסיבית שלה, או ההתקפה של ויטוריה. העובדה שהשופטים מתאפקים עם השריקות עובדת לטובת מכבי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק אחר לגמרי לשחורציאניטיס ומכבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבע שני

גרינוולד, 21:52: ההגנה של מכבי בלי סופו הרבה יותר אלסטית ומגיבה יותר מהר. שחקני ויטוריה זורקים עם יד על הפרצוף ומחטיאים. ועדיין, הם הצליחו לקלוע 3 שלשות ברבע הראשון, בדומה לקצב של המשחק הראשון. מהרגע שסופו יצא מכבי קלעה פחות, אבל ויטוריה מזיעה יותר. נקודה חשובה נוספת: ויטוריה שומרת היטב את האופנסיב ריבאונד של מכבי. זה יהיה משמעותי למשחק.

רוזנטל, 21:53: אם מכבי לא תתעשת, היא תמצא את עצמה מהר מאוד רודפת שוב. לוגאן פשוט מכניס טמפו אחר למשחק. מכבי ממשיכה לעשות לבאטיסטה בית ספר, ובלו שוב לא באזור החיוג הנכון.

גרינוולד, 21:58: שתי הערות קצרות: מצ'באן וסופו זה שילוב שכמעט ולא ראינו. מצ'באן יצטרך להביא את היד הטובה שלו מחצי מרחק עכשיו. עניין אחר- באטיסטה הוא איש המשחק של מכבי עד כה. המדד שלו הוא מינוס 5. איפה באראץ?

רוזנטל, 22:01: לא משנה איך משחקים, הקו האחורי של קאחה פשוט הורג את מכבי בסדרה. סן אמטריו מכווץ את ההגנה וככה גם טלטוביץ' נשאר פנוי, והם מענישים. ומה זה, הבומבה הזו של לוגאן?

גרינוולד, 22:03: מכבי הולכת פנימה באופן אוטומטי. יש לי תחושה שההוראה של הצוות המקצועי להכניס את הכדור לצבע בכל מחיר פוגעת בביטחון של הקלעים. השחקנים של מכבי מפחדים לקחת גם שלשות חופשיות. ויטוריה מראה לה איך עושים את זה נכון.

גרינוולד, 22:11: ויטוריה מרגיעה את הקצב בדקות האחרונות. גם
במשחק הראשון היא פתחה מבערים בהתחלה, בנתה יתרון דו-ספרתי קטן והאטה.

רוזנטל, 22:14: נגמרה המחצית, יכול היה להיות גרוע. רבע שני לא טוב של מכבי, אבל הסיום שלו נותן מקום לאופטימיות.

גרינוולד, 22:17: במכבי, שימו לב לכך שרוב הנקודות שהיא
יוצרת מגיעות ב-10-14 שניות הראשונות של ההתקפה. כשהיא נתקעת, היא לא מוצאת את הגו-טו-גאי שיסרוק עם הלחץ של השעון.

גרינוולד, 22:27: זה הרבע הרביעי מהשישה עד כה שלבוראל מנצחת בו את מכבי (רבע אחד הסתיים בשוויון). זה נראה כמו שחזור של המפגש הקודם: ויטוריה מפגיזה מבחוץ באחוזים מצוינים, אבל לא פוגעת בצבע; מכבי מתביישת אפילו לזרוק מבחוץ, והולכת פנימה עם כל מה שיש לה. היא חייבת לסופו את העובדה שהיא עדיין בחיים (17 נקודות ב-80% מהשדה למפלצת היוונית). עד עכשיו, ויטוריה שולטת לחלוטין בקצב. היא שוב גוררת את המשחק למקומות שנוחים לה. מכבי חייבת למצוא פיתרון לפיק אנד רול של ויטוריה כשסופו על המגרש. משם מגיעות רוב הנקודות של הבאסקים. אם ויטוריה תצליח לשמור על ההפרש ברבע השלישי, מכבי תתחיל להרגיש את השעון ברבע האחרון. מעניין איך תתפקד תחת הלחץ ולמי, חוץ מסופו, תנתב את הכדורים. פרקינס ופארגו פושרים. הם חייבים להעלות הילוך. מכאן אין דרך חזרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתיחה טובה, ההמשך פחות והסיום מתוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבע 3

גרינוולד, 22:32: לגולש אמיר: מכבי שומרת על קשר עין עם לבוראל. היא עדיין במשחק. אבל היא חייבת להעלות הילוך במחצית הזו. אם תשחזר את הרבע השלישי מהמשחק הקודם, היא תהיה בסדר.

רוזנטל, 22:36: הגנה פנטסטית של מכבי. באטיסטה מנסה לטחון בפנים. לפעמים זה מצליח, אבל בגדול מכבי מבטלת את משחק הפנים של קאחה ומגלה עליונות ברורה בשני הצדדים של הצבע.

גרינוולד, 22:40: והנה, פתיחת הרבע השלישי שוב הולכת לכיוון של מכבי. היא מחזקת את ההגנה, חוטפת שני כדורים ומוחקת את ההפרש. אין לויטוריה שום דבר בצבע. באראץ וטלטוביץ' על הספסל, והגארדים של ויטוריה מתקשים להתמודד עם הלחץ הגובר של הגארדים של מכבי.

גרינוולד, 22:42: מכבי עם הרכב הרבה יותר אתלטי. ויטוריה נראית עייפה. היא חייבת את הסופרסטארים שלה על הפרקט. לוגאן, טלטוביץ', סן אמטריו.

גרינוולד, 22:46: משעשע לראות את הקרב בין בלאט לאיבאנוביץ' בכל הקשור לבאראץ וסופו. סופו הוא התשובה של בלאט לבאראץ, אבל כשסופו עולה באראץ מיד חוזר לספסל ובאטיסטה עולה במקומו. עם באראץ, ויטוריה יותר מסוכנת בהתקפה. עם באטיסטה היא מסוגלת לעמוד טוב יותר מול מכבי בהגנה.

רוזנטל, 22:47: הנה, דיוויד בלו. על זה בדיוק דיברתי. מכבי חייבת אותו, כדי שירווח את ההגנה של קאחה. יפה.

רוזנטל, 22:52: ההחטאות האלה מהעונשין יחזרו, כמו שאומרים האמריקאים, לנשוך אותם בתחת.

רוזנטל, 22:55: רבע מצוין של מכבי, שהראתה בעיקר עליונות פיזית. העומק על הספסל התחיל לדבר והשלשות של בלו עשו הבדל. אמנם פיגור, אבל אין לזה משמעות. הרבע הזה יהיה משחק חדש.

גרינוולד, 22:56: ובדיוק כמו במשחק הקודם, שוב הרבע השלישי הוא הרבע של מכבי. בלו עם 3 שלשות ומכבי עם ארבעה ריבאונדים בהתקפה, שהיו שווים בין 4 ל-6 נקודות. זה מה שהיא לא עשתה במחצית הראשונה, וכך היא סגרה את הפער של לבוראל. הרבע האחרון יתחיל מאפס. מי שתטעה פחות, תנצח. אגב: אליהו, כמדומני, לא דרך שנייה על הפרקט ברבע הזה. האם הנדריקס יכול להיכנס לנעליו ולדחוק אותו מטה ברוטציה, דווקא ברגע החשוב ביותר של מכבי העונה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יכולים עליו. סופו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבע 4

רוזנטל, 23:00: מי אמר שבאטיסטה כבר לא במכבי?

גרינוולד, 23:04: הרבע האחרון נפתח עם כמה עבירות. יכול להיות שזה יהפוך למשחק של קליעות עונשין בדקות הסיום. ובינתיים, מכבי עם 5 מ-13 פאתטיים במיוחד מהקו. מה זה צריך להיות? ויטוריה עם 15 מ-16. ועכשיו, כשסופו על הספסל, פארגו ופרקינס חייבים לקחת את זה על עצמם.

רוזנטל, 23:06: דווקא כשמכבי כבר נוגעת בקאחה והבאסקים אמורים להתעייף, נראה שהחמצן יורד מהראש של הישראלים. מצב העבירות ממש לא טוב.

רוזנטל, 23:08: ויי זמיר, העבירה הזו של סופו. מכבי פשוט איבדה את זה ברבע הזה. עייפות? ההרכב? בינתיים אף אחד לא מתפקד.

גרינוולד, 23:09: מכבי לא מוצאת פיתרון לפיק אנד רול של הורטאס ובאטיסטה. אבל עבירת תוקף מורידה את האורוגוואי לספסל. עכשיו רק באראץ וסופו על המגרש. תיקון: הוא כבר לא. איזו עבירה מטופשת.

רוזנטל, 23:13: וואו, איזו שלשה של בלו. ריצה אדירה של מכבי, אליהו שינה את כל המומנטום.

גרינוולד, 23:15: אולי העבירה המטופשת של סופו הצילה את מכבי. אליהו מוקפץ בחזרה ועושה ארבע נקודות על טלטוביץ' הכבד. עוד שלשה במעבר של בלו, ואנחנו בשוויון. איזו דרמה. מכבי כבר אובר דה לימיט בעבירות, ולכן לבוראל חייבת ללכת פנימה ולאסוף נקודות מהקו. ועד עכשיו, לבוראל בלי שלשה אחת ברבע.

רוזנטל, 23:17: אליהו נסחף עם ההתלהבות ולקח שלשה מיותרת ונמהרת. מכבי עוד יכולה לנצח, אבל עכשיו זה הרבה יותר קשה.

גרינוולד, 23:21: בלי קשר לאיך שהמשחק הזה יסתיים, בעיני בלו הרוויח הערב את החוזה שלו לעונה נוספת. אפשר להגיד עליו הרבה דברים, אבל הוא אחד היחידים במכבי שלוקחים אחריות. הוא נותן מחצית שנייה עצומה ומשאיר את מכבי במשחק כמעט לבד.

רוזנטל, 23:23: וואו, איזה ניצחון של מכבי, איזה סל של פארגו! עכשיו הביתיות מגיעה לכאן, ליד אליהו. ווהו!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל כך קשה, כל כך מתוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיכום

דוד רוזנטל: בסופו של דבר, ערב ענק של כדורסל. אמרתי את זה בהתחלה, אוהד אמר את זה בסיום: דיוויד בלו היה איש המשחק של מכבי. נכון שסופו נתן משחק גדול, אבל כל הביצים ברבע הרביעי התחלקו בין בלו לאליהו. וואו, איזה משחק של מכבי, ועכשיו הסדרה עוברת לתל אביב, כמו שרצינו בהתחלה. אין סיבה שמכבי לא תנצח פה שני משחקים.

אוהד גרינוולד: איזה סל ענק של פארגו. ואיזה ניצחון גדול של מכבי. אבל הניצחון הזה התחיל במהלך של אליהו, שקלע 2 והוסיף אחת מהקו על הראש של באטיסטה. לוגאן, שפוגע כמו מכונה מחוץ לקשת, החטיא לייאפ פשוט ופארגו סגר עניין עם ג'אמפר אדיר. מכבי עושה בדיוק את מה שהייתה צריכה, גונבת את המשחק בשנייה האחרונה ומחזירה את יתרון הביתיות לתל אביב.

ככה זה בכדורסל, לפעמים הכל הולך הפוך על הפוך. אלמלא העבירה החמישית של סופו וההסתבכות של הנדריקס, אליהו לא היה עולה לשחק ולא קולע 7 נקודות במאני-טיים. זה הניצחון הראשון של מכבי מול קבוצה שוות-כוחות. זה ניצחון שאולי יהיה שווה פיינל פור. תודה לרוזנטל, שניהל את הצ'אט הזה, ותודה לכל מי שהשתתף. נתראה בעוד לייב-בלוגינג בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully