וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: ”אם המאמן ירצה, אהיה מוכן”

24.3.2011 / 21:01

הקפטן שלא שיחק חצי שנה הבהיר כי הוא כשיר ל-20-30 דקות: ”לא באתי על תקן מעודד". איציק כהן תורגל על חשבון קינן

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לואיס פרננדז תרגל גם הערב את ההרכב לקראת לטביה, עם שינוי משמעותי אחד ביחס לאימון אתמול - כשאיציק כהן תפס את מקומו של דקל קינן. המאמן מתכוון לפתוח עם שלושה בלמים: כהן, טל בן חיים ורמי גרשון ושני שחקנים בכנפיים - יואב זיו (שמועדף על פניו של אלרואי כהן) וטאלב טואטחה. למרות הרוטציה שערך המאמן בהרכב, המגן הימני דני בונדר לא תורגל ולו פעם אחת. בנבחרת הסבירו שבונדר מתאים לשחק רק בשיטה של ארבעה שחקני הגנה.

בקישור האחורי, השחקן היחיד שלא יצא מההרכב בכל התרגולים השבוע הוא בירם כיאל. פרננדז מעדיף את ביברס נאתכו על פני אלמוג כהן מהסיבה שאי אפשר לשחק עם שני קשרים אחוריים מובהקים ולכן יש העדפה לנאתכו שהוא בעל נטיות יותר התקפיות ומסוגל למסור כדורי עומק לחלוצים. ליאור רפאלוב אמור לשחק מתחת לשני החלוצים אליניב ברדה ועומר דמארי. במידת הצורך, ברדה יוסט לכנף.

יוסי בניון ישוב למגרשים אחרי חצי שנה?

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז הפתיע הבוקר (חמישי) במסיבת העיתונאים כשהודיע כי הקפטן יוסי בניון עשוי לשחק 20-30 דקות כמחליף. בניון לא שיחק מאז ה-22 בספטמבר (בדיוק חצי שנה) ורק לאחרונה חזר לאימונים במדי צ'לסי אחרי שהחלים מהפציעה בגיד אכילס. בניון עצמו התייחס הערב באימון לאפשרות שאכן יחזור למגרשים בשבת.

"באתי כי המאמן זימן אותי. אחרי תקופה ארוכה, כיף לחזור לנבחרת. אני מתאמן כבר תקופה ארוכה, באתי להתאמן וכמו שלואיס אמר, נחליט ביחד מה טוב לנבחרת ובשבילי. לא באתי על תקן מעודד. אם אני כאן, זה מתוך כוונה שאני יכול לתרום. ברור לי שאני לא יכול לשחק 90, אבל 20-30 זה בהחלט אפשרי. התאמנתי עם קבוצת המילואים והקבוצה שלי. אם המאמן יחליט להשתמש בי, אהיה מוכן ובכל מקרה, איתי או בלעדי, חייבים לנצח".

בניון התייחס לשני המשחקים הקרובים: "מה שחשוב זה המשחק נגד לטביה כי אם נחשוב על שני המשחקים, לא נהיה מספיק מרוכזים וראיתם מה קרה בפעם האחרונה שלטביה היו פה. ננסה לעשות את המקסימום ולקחת שלוש נקודות. אכזבנו בקמפיינים האחרונים, אבל צריך להמשיך לשחק ולתרום לנבחרת כדי שמתישהו זה באמת יקרה. הסיכויים לא גבוהים, אבל אם וכאשר ננצח את שני המשחקים התמונה תתבהר".

לגבי הקהל אמר: "אנחנו השחקנים רוצים שהקהל יגיע לתמוך וזה חשוב מאוד. כל אחד עושה את השיקוילם שלו. מי שבאמת אוהב כדורגל, יגיע. יש מספיק אנשים גם ל"אח הגדול" וגם לכדורגל. יהיו מספיק אוהדים שיבואו לעודד אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully