וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן רוצ'ט שנתפס נוהג בשכרות: "מצטער על המקרה"

הדס גרינברג

24.3.2011 / 18:44

רשיונו של קשר קרית שמונה שנתפס בשכרות נשלל ל-30 יום. רוצ'ט: "לא השתכרתי, אך מבחינת המשטרה זה היה יותר מדי"

דווקא כשהוא נהנה מהיכולת הטובה ביותר שלו העונה, מצא אתמול (רביעי) את עצמו אדריאן רוצ'ט במצב לא נעים כלל וכלל, כשנתפס על ידי המשטרה כשהוא נוהג בשכרות. היום התייחס השחקן למקרה, והביע את התנצלותו הכנה בפני הקבוצה והאוהדים: "יצאתי עם כמה חברים לקבוצה ולא שתיתי עד לשוכרה אבל מבחינת המשטרה זה היה טיפה יותר מדי", אמר רוצ'ט. "אני מצטער על המקרה ומקבל את העונש של המשטרה וכמובן גם אכבד את מה שיוחלט על ידי המועדון".

משטרת התנועה עצרתה את רכבו של רוצ'ט לאחר שזה יצא עם מספר שחקני הקבוצה לבילוי לילי. רכבו של רוצ'ט הוחרם ממנו כמו גם רישיונו לשלושים ימים. בזאת מצטרף השחקן לולדימיר דבאלשוילי, דדי בן דיין ופרוספר אזגי שנתפסו בחודשיים האחרונים אף הם על סעיף של נהיגה בשכרות. בצוות הניהולי והמקצועי קיבלו באכזבה את המקרה לאור העובדה כי בקבוצה שמים דגש על שימוש דוגמא לילדים צעירים, ובפרט כשמדובר ברוצ'ט, שהפך לשחקן מוביל בקבוצה ומוכר לכולם בזכות הדוגמא הטובה שנתן עד כה.

יחד עם זאת לא צפויים במועדון להעניש את השחקן בחומרה, לאור העובדה כי המקרה התקיים בחופשה. ביום שני הבא ישובו שחקני הקבוצה לאימונים, כשבמועדון מנסים להכשיר את שמעון אבוחצירא למשחק הביתי מול הפועל באר שבע. כזכור, אבוחצירא מחלים ממתיחה בשריר הירך ונעדר משני המחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully