וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נצרת עילית דורשת 100 אלף שקל ממכבי חיפה

יצחק סולומון

24.3.2011 / 17:16

בקבוצה מהלאומית מתעקשים לקבל את הבונוס בחוזה מכירתו של מוחמד כליבאת. צ'יזיק: "אנחנו לא זוכרים כל הסכם והסכם"

הפועל נצרת עילית מתכוונת לפנות בימים הקרובים למכבי חיפה ולבקש ממנה 100 אלף ש"ח נוספים עבור העברת מוחמד כליבאת, שנמכר לירוקים בינואר 2010. המועדונים סיכמו על מכירתו של החלוץ תמורת 250 אלף ש"ח, כשבנוסף הוכנס להסכם סעיף לפיו אם בעונת המשחקים הנוכחית ירשום כליבאת 10 משחקים בליגת העל תקבל נצרת עילית סכום נוסף של 100 אלף ש"ח.

מאז הספיק כליבאת לשחק פעם אחת בלבד במדי חיפה, במשחק העונה נגד הפועל תל אביב בשנה שעברה, אבל העונה הוא הושאל להפועל עכו במדיה הפך לשחקן הרכב, כבש ארבעה שערים ובישל שניים נוספים. כליבאת אף רשם שתי הופעה בהרכב נבחרת הצעירה.

מנכ"ל נצרת עילית גיל ברעם, הסביר את דרישת קבוצתו: "מכבי חיפה החליטה בתחילת העונה להשאיל את כליבאת לעכו מסיבותיה שלה וזו בעיה שלהם ולא שלנו. מבחינתנו הוא עושה עונה גדולה, שותף בלמעלה מעשרה משחקים כפי שנכתב בהסכם, זומן לנבחרת האולימפית, מה עוד צריך כדי להבין שמכרנו להם נכס ולא חתול בשק? בעוד שלוש שנים ערכו יעלה פי כמה וכמה. אנחנו מצפים מהם שיבינו אותנו ויבואו לקראתנו".

איתמר צ'יזיק, מנכ"ל מכבי חיפה, מסר בתגובה: "אף אחד לא פנה אלינו, אם נצרת עילית חושבים שמגיע להם כסף שידברו איתנו, יש לנו 60 שחקנים מושאלים, כך שאנחנו לא זוכרים כל הסכם והסכם, שיבואו ונדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully