וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן להעלות הילוך

בלאט מחפש אינטנסיביות, מצ'באן חוטף הקנטות על התרגיל הכושל ושארפ עדיין אופטימי. ורד כהן, ויטוריה, מתכוננת למש' 2

"תראה איך כל הצלמים מתרכזים בך", הסתלבטו טל בורשטיין וצ'אק אידסון על מילאן מצ'באן אמש (רביעי) באימון המסכם של מכבי תל אביב לקראת המשחק השני בסדרה מול קאחה לבוראל. "כן", הגיב הסרבי הצעיר בחיוך, "אתה משחק שלוש דקות וכבר אתה נהיה כלום", ואידסון הפטיר באירוניה: "אתה נהיה אפילו פחות מזה". טוב, הוא לא צריך לחפור עמוק מדי בביוגרפיה כדי לדעת. לאחר מכן החלו השלושה לשאול אחד את השני כמה דקות כל אחד שיחק.

מי שפחות משועשע ממצב העניינים הוא דיוויד בלאט. השפן שניסה לשלוף מהכובע כשהעלה את מצ'באן בחמישייה במקום סופוקליס שחורציאניטיס לא עבד מול דושקו איבנוביץ' ואף עזר ליריבו על הקווים. הבאסקים נהנו מפתיחה מוחצת בהיעדרו של סופו, והסנטר היווני התבאס עד עמקי עצבנותו. התחבולה הפכה לחבלה.

במסיבת העיתונאים, כשאיבנוביץ' נשאל אם בלאט ניסה להפתיע ובסופו של דבר כרה לעצמו בור, ניכר כי הוא שוקל את מילותיו בזריזות: "זה לא משנה שבלאט פתח עם מצ'באן דווקא. כל שחקן יכול להיכנס ולהיות טוב ברגע נתון". הייתכן שאיבנוביץ' החל לשחק שחמט מנטלי כבר אתמול, בניסיון לעודד את בלאט לעשות את אותה הטעות פעמיים?

***

בלאט מודע לחשיבות המשחק הערב, שעשוי להכריע לאן הולכת הסדרה, וחושש מהלחץ הנוסף שיוטל על שחקניו כתוצאה מכך שהם משחקים עם הגב אל הקיר. זה לא סוד שמכבי לא נמצאת בתקופה טובה כבר זמן רב. המאמן יודע שלאור יכולת הקליעה הלא יציבה של קבוצתו היא חייבת להיות אגרסיבית הרבה יותר, והמומנטום בסדרה חייב להתהפך כבר הערב.

"במכבי קיימת ירידה באינטנסיביות וזה בכל הקבוצה", מאבחן המאמן רוני בוסאני. "על פניו יש תחושה שיש ירידה בלחץ. פארגו ופרקינס היו לוחצים בקו הראשון של ההגנה, ובהרבה מאוד מהמקרים היו מסיימים את המתפרצת שנבעה מאיבוד הכדור של היריב. אך ברגע שיש ירידה בלחץ ובאינטנסיביות, זה משפיע על הסלים הקלים והחוזק של הקבוצה".

ומה הפתרון? "במשחק הקרוב שניהם צריכים להעז יותר ולחדור יותר", הסביר בוסאני. "בחלק מהמקרים ראינו שכשהם רצו להגיע לטבעת, הם הגיעו לטבעת. זה ייצור סלים קלים יותר, ימשוך עבירות ויפנה את הקלעים מבחוץ". לדברי בוסאני, משבר הקליעה הוא לא של פארגו אלא של מכבי. "הם צריכים שחקנים שישלימו אותו, אבל אני לא מאמין בקלישאות של 'הגיעו לשיא מוקדם מדי'. מכבי יכולים לנצח הערב. קשה מאוד להחזיק לאורך עונה שלמה את האינטנסיביות הזאת, שעזרה למכבי לגמור משחקים ברבע הראשון. זאת ירידה טבעית".

***

בימים האחרונים נהנו אנשי מכבי תל אביב משמש חמימה בעיר המטופחת והפסטורלית, אבל הבוקר התעוררה ויטוריה ליום חורפי וגשום עם רוחות עזות. מרבית השחקנים העדיפו להישאר ספונים בחדריהם, למעט שחורציאניטיס שהתמקם באחד הכיסאות בלובי המלון ושוחח בטלפון. גם קברניטי המועדון, שמעון מזרחי ודייוויד פדרמן, ישבו בלובי ושוחחו ביניהם. בצהריים יצאה הקבוצה לאימון קליעות קליל, ולאחר מכן המשיכה בהתאוששות ובאגירת כוחות לקראת המשחק.

הקפטן, דרק שארפ סבור כי מוקד ההכנות למשחק המכריע צריך להיות מנטלי. "ההכנה צריכה להתחיל מדרך המחשבה שלנו", אמר שארפ לוואלה! ספורט. "צריך לגשת נכון למשחק, לעשות את הדברים הנכונים בהגנה ולא פחות חשוב - להישאר מאוחדים וחיוביים". על המשחק הקודם אמר הקפטן: "החטאנו ליי אפים קלים, קליעות שבדרך כלל נכנסות לנו. השינוי שאנחנו צריכים לעשות הוא לקלוע ולמנוע את השלשות שלהם. במחצית הראשונה הם התנפלו עלינו. פספסנו כמה משימות בהגנה והם ניצלו את זה במחצית הראשונה. אבל במחצית השנייה נלחמנו חזרה. עכשיו צריך פשוט לבוא ולהילחם מולם הערב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully