וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מצ'באן: "המעבר למכבי תל אביב קשה לי מאוד"

"אני בא מקבוצה שבה שיחקתי 35 דקות, שחקן מרכזי, חופש מוחלט". מילאן מצ'באן, הגיבור הטרגי של משחק מספר 1 מול קאחה, מספר מה בדיוק עובר עליו, מסרב להתייאש, אבל מודה: "חסר לנו ניסיון, ברגעים המכריעים אנחנו לא מצליחים לעשות מה שהמאמן מבקש"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפנים של מילאן מצ'באן בסיום המשחק נגד קאחה לבוראל מספרות את הסיפור שלו. הסרבי הצעיר, שהגיע לקבוצה כהבטחה גדולה והוצג לפני שלושה חודשים במסיבת עיתונאים מחויכת, לא האמין שכך יתגלגלו הדברים. דיוויד בלאט הצהיר לא אחת לפני הגעתו שהוא זקוק לשחקן פנים נוסף עוד העונה, אולם ביורוליג ובליגה המקומית הוא מיעט לקבל דקות משמעותיות. שלשום הוא נזרק היישר לחמישייה ונשלח במקום סופוקליס שחורציאניטיס, אך הניסוי הזה נכשל.

"התחלנו עם מצ'באן כדי לחסוך לסופו מהעבירות המוקדמות שהוא עושה בדרך כלל", מסביר דיוויד בלאט את ההחלטה לפתוח עם הסרבי בחמישייה. "למרות שמילאן לא היה במיוחד טוב, התוצאה הייתה מתאימה לי ולנו, והמשחק היה צמוד עד הרגע הזה. הסיפור זה לא מילאן ולא ג'רמי, הסיפור הוא הקבוצה. מבחינתי זה הרבה פחות מעניין. כך זה היה וכך זה יהיה עד סוף השנה".

לכולם היה ברור שזה ייקח זמן, גם למצ'באן עצמו, אבל הישיבה הממושכת על הספסל והלחץ של מכבי תל אביב לא נותנות לו סיבה לחייך: "זה מעבר קשה מאוד, הגעתי מקבוצה שבה שיחקתי 35 דקות למשחק. הייתי השחקן המרכזי שם והיה לי חופש מוחלט על המגרש. עכשיו הגעתי לאחת הקבוצות הגדולות באירופה עם 12 שחקנים שכל אחד מהם יכול לקלוע 30 נקודות למשחק".

למרות מצבו, מצ'באן לא מרגיש בנוח לדבר על מיעוט הדקות שלהן הוא זוכה, ומסביר: "אני צריך להיות סבלני ולחכות לדקות שלי, הזמן שלי יגיע. טוב לי כאן, החלפתי קבוצה, החלפתי עיר ומדינה בה אני חי, יש לי חברים טובים. אין מה לדבר על הדקות שלי, הכל טוב כל עוד אנחנו מנצחים".

מצ'באן גם מסביר מה מונע ממכבי תל אביב להצליח במשחקים האחרונים. "החיסרון שלנו הוא כנראה חוסר הניסיון", הוא מוסיף. "ברגעים המכריעים אנחנו לא מצליחים לעשות את הדבר הנכון או מה שהמאמן מבקש. בכל שנה למכבי יש קבוצה חדשה, זה מה שקורה עכשיו. אולי זה מה שחסר לנו - הניסיון. אנחנו צריכים עוד זמן להתחבר. אני מרגיש בבית עכשיו, יותר קל לי כנראה מאשר לחבר'ה שיש להם חוזה רק לעונה הבאה או עד לסוף העונה הזו. אני רגוע לקראת העונה הבאה, יש לי חוזה ארוך ואעשה הכל על מנת להישאר כאן לפחות ארבע שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully