וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה שפרננדז בונה את ההרכב סביב דמארי"

24.3.2011 / 10:24

גורם בנבחרת הסביר מדוע המאמן מתבסס על החלוץ: "הוא 9 קלאסי". יוסי בניון נחת, ממתינים להחלטתו אם להיכלל בסגל

חלוץ מכבי פתח תקוה עומר דמארי תורגל כצפוי אתמול (רביעי) בהרכב ואמור לפתוח נגד לטביה בשבת. בנבחרת הסבירו אמש את הסיבה שבעקבותיה דמארי נמצא בתוכניות של לואיס פרננדז להרכב. "דמארי הוא חלוץ 9 קלאסי", הסביר גורם בנבחרת. "יש שני שחקנים כאלה בנבחרת והשני הוא דודו ביטון. לפי ה'אני מאמין' של לואיס, ההרכב בנוי על חלוץ 9 ועל חלוץ נוסף לידו שיכול לשחק גם בקו. אליניב ברדה הוא חלוץ מהסוג הזה. כמו שזה נראה באימון אתמול, פרננדז בונה את ההרכב סביב דמארי".

כזכור, אתמול בנה המאמן מערך של 2-3-5 (שלושה בלמים) כשטאלב טואטחה תורגל בצד אחד ויואב זיו תורגל בצד השני ברוטציה עם אלרואי כהן. בנבחרת הסבירו: "לא משנה מי יפתח בצדדים, אלה יהיו שחקנים שיצטרכו לעשות גם הגנה וגם התקפה. המטרה היא לבחור שחקנים שצריכים לעמוד בקצב הזה ונמצאים בכושר משחק". בנבחרת מתכוונים לעבוד באימונים הקרובים על מצבים נייחים, אם כי ההתמקדות לא תהיה בכך. בנבחרת הסבירו כי העבודה מול מצבים נייחים בטווח הקצר מועילה פחות וישנם אלמנטים אחרים כמו הנעת כדור שעליה צריכים להתבסס.

כפי שפורסם בסוף השבוע, יוסי בניון, שנחת הלילה, עשוי להיכלל בסגל הנבחרת למרות הפציעה. בנבחרת ממשיכים לטעון כי "השיקול הוא של השחקן בלבד. בניון כהרגלו עושה לא מעט בשביל הנבחרת", אמרו. היום יקיים פרננדז את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק (12:00) וייתן את משנתו לקראת המשחק נגד לטביה. בסביבתו של ערן זהבי עדיין ממתינים לפסיקת בית הדין בנוגע לפרשת הדחתו מהנבחרת, כשגורמים משפטיים שונים לא פסלו את האפשרות שהוא יורחק לזמן קצוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully