וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו: "אסור לתת להם שלשות חופשיות. זו התכנית"

במכבי ת"א מתכוננים למשחק השני נגד קאחה (21:30, 10). הגארד: "צריכים לעשות רק דברים קלים". בייליצה לא ישחק

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, ערך אמש (רביעי) לא מעט תדרוכים ושיחות עם שחקניו לקראת המשחק השני בסדרת הטוב מחמישה הערב נגד קאחה לבוראל (21:30, ערוץ 10). בלאט דיבר עם השחקנים על הטעויות שנעשו במשחק ואמר להם: "צריך לפתוח חזק מהרבע הראשון ואסור שניתן להם להוביל. צריך גם לסגור חזק את כל אחד מהרבעים". בנוסף, בלאט המשיך לשים דגשים על עצירת הקליעה מבחוץ של הקבוצה הבאסקית.

ג'רמי פארגו התייחס לשלשות הרבות שקלעה קאחה נגד מכבי במשחק הראשון: " אסור לתת להם שלשות חופשיות. זו התוכנית שלנו וזה גם הלקח שהפקנו מהמשחק הראשון. פשוט אסור לנו לתת להם את הזריקות הללו. למה זה קרה במשחק הראשון למרות שהכרנו את הסגנון שלהם? זה הכדורסל, דברים של רוטציה ודברים שקורים במהלך משחק. אנחנו צריכים גם לקלוע שלשות ולהביא את הדברים שעשינו טוב במשך כל העונה".

בתקופה האחרונה נראה שחלה נסיגה במשחק של פארגו, כשמשחקו נראה מהוסס ואחוזי הקליעה שלו ירדו בצורה משמעותית ."אני מרגיש טוב באופן אישי, אבל אני רוצה לשוב ולקלוע", אמר הגארד האמריקאי, "החטאתי הרבה זריקות שבדרך כלל אני מצליח לקלוע. אנחנו צריכים לעשות רק דברים קלים ולשחק טוב בהגנה, ואז יהיה בסדר".

ריצ'רד הנדריקס, שבלט במשחק הקודם הוסיף כשאמר לוואלה! ספורט: "במשחק הקודם החטאנו כמה זריקות, אבל לקראת הסוף הייתה לנו הזדמנות לגנוב את המשחק. הם קלעו שלשות גדולות וכל שאחד שקולע ככה יכול לנצח. אבל המשחק הראשון הוא היסטוריה. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח אותם, כבר עשינו את זה פעם אחת השנה ואפשר לשחזר את זה".

הנדריקס הוסיף: "הכי חשוב שנהיה מאוחדים. אנחנו צריכים לעלות את האינטנסיביות שלנו ולהראות את התשוקה שהצגנו העונה תוך כדי משחק. ככה אנחנו צריכים לשחק - באותה הדרך והאינטנסיביות ששיחקנו כל העונה".

היום תערוך הקבוצה אימון קליעות קל ולאחר מכן השחקנים יקבלו מנוחה עד המשחק.

קאחה לבוראל התבשרה כי נמניה בייליצה שבר עצם בידו השמאלית ולא יוכל לשחק היום. בייליצה לא שיחק ביום שלישי, כאשר הצוות הרפואי של האלופה הספרדית יקיים מבדקים נוספים כדי לקבוע אם הוא יזדקק לניתוח וכדי להעמיד לוח זמנים להתאוששותו. חסרונו של בייליצה משאיר את קאחה עם שמונה שחקני רוטציה בלבד. במהלך העונה בייליצה קלע 1.2 נקודות
ו-1.7 ריבאונדים ב-13 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully