וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "נצטרך להשתפר בניצול הזדמנויות"

מאמן מכבי ת"א דרוך למשחק השני מול קאחה (21:30, 10). בלו: "נקווה לשמור טוב יותר". איבנוביץ' :"הטקטיקה לא תשתנה"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב תגיע למשחק השני בסדרת רבע גמר היורוליג מול קאחה לבוראל (חמישי, 21:30, ערוץ 10) עם הגב אל הקיר. אחרי ההפסד במשחק הראשון (76:70), יהיו חייבים שחקניו של דיוויד בלאט למצוא דרך לגנוב את יתרון הביתיות ולחזור לתל אביב בשוויון 1:1 שיאפשר לה להכריע את הסדרה ביד אליהו.

הצהובים התאכזבו מהיכולת החלשה שהציגו בפתיחת הסדרה ביום שלישי, אך הנחמו בהפסד המינימלי ובעובדה שרק יום קליעות משובח של הבאסקים מחוץ לקשת הבטיח להם את הניצחון. בתקווה שהאחוזים של המקומיים יירדו במשחק השני, יודעים במכבי תל אביב שזאת ההזדמנות לעקוץ את החבורה הקשוחה של דושקו איבנוביץ'.

"צריך ללמוד מהמשחק הקודם", אמר בלאט לקראת המשחק השני. "ננסה להפיק את הלקחים גם לתיקון הטעויות וגם לחיזוק הדברים הטובים. נקווה לעשות את הדברים טוב יותר, ונראה את התוצאה מחר". על העובדה שפתח עם מילאן מאצ'בן בחמישייה אמר המאמן: "ניסינו לחסוך מסופו עבירות מוקדמות, ולמרות שמילאן לא היה טוב במיוחד התוצאה הייתה מתאימה לנו, היה צמוד כשהתחלנו ברוטציה ואז ספגנו ריצה של 10:0".

על יכולת הקליעה שהפגינה קאחה אמר בלאט: "זו קבוצה שקולעת מצוין, ואם אתה לא מכריח אותה לשים את הכדור על הרצפה, הצרות מגיעות. זה לא קל, ולא פעם הם קולעים בכמויות הללו ובאחוזים האלו באופן די קבוע, אבל זה תחום שאנחנו בהחלט חייבים לעשות בו עבודה טובה יותר. להשיג שבעים נקודות במשחק חוץ מול קאחה זו תוצאה טובה לנו, אבל אני חושב שהיינו צריכים להיות טובים יותר במיוחד בניצול הזדמנויות".

ריצ'רד הנדריקס, המצטיין של הצהובים במשחק הקודם, אמר: "למדנו שאי אפשר להתחיל חלש ולתת להם להוביל מהפתיחה. טקטית המאמן אמר לנו להמשיך לשחק את המשחק שלנו, להיות אגרסיביים ולעצור את השלשות שלהם". על מעמדו בעקבות המשחק המצוין שהציג אמר הנדריקס: "שיחקנו בדרך מסוימת לאורך כל הדרך, ואין צורך לשנות אותה רק בגלל ששחקן אחד טוב במשחק מסוים. לכל אחד יש את התפקיד שלו, ובכל פעם מישהו אחר יבלוט".

"אני חושב ששיחקנו בסדר אתמול", הוסיף דייויד בלו. "מבחינה הגנתית עשינו כמה טעויות ובהתקפה לא הוצאנו לפועל כמו שצריך, אבל בסופו של דבר יש הרגשה טובה לפני המשחק השני. ברבע הראשון אולי לא היינו רגילים לקצב בגלל שהליגה הישראלית פחות אינטנסיבית. נעשה את התיקונים הנדרשים בתקווה שיהיה טוב יותר. דיברנו על זה שהם קלעו באחוזים טובים מאוד, ואני מקווה שמחר נשמור טוב יותר, הסיכויים הם 50:50, הכל יכול לקרות".

סן אמטריו: "אני בטוח שהפעם יהיה קשה יותר"

אחרי שפתחה ברגל ימין את הסדרה, ערכה מוקדם יותר קאחה לבוראל את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת המשחק השני. נמניה בליצה הפצוע בידו ימשיך להיעדר אצל הבאסקים, שיודעים שמעידה ביתית תמחוק את ההישג שרשמו במשחק הקודם ותעביר את היתרון בסדרה לקבוצתו של דיוויד בלאט.

"הטקטיקה שלנו לא הולכת להשתנות", הבהיר דושקו איבנוביץ', שנראה דרוך ורציני כתמיד. "דבר לא יהיה שונה. במשחק הראשון קלענו באחוזים גבוהים מבחוץ אבל נצטרך להיערך לכך שהתסריט הזה לא יחזור על עצמו. המפתח לניצחון נוסף יהיה לשמור היטב ולמנוע ממכבי לרוץ למתפרצות ולסלים קלים. המאבק כאן הוא על הפיינל פור, ולכן כל דקה היא חשובה וקריטית. אסור לנו לתת להם לפתח את הקצב שלהם, כי כשמכבי עושה את זה היא יכולה לנצח כל קבוצה באירופה".

פרננדו סן אמטריו, שקלע 13 נקודות כולל שלוש שלשות עבור הבאסקים במשחק הראשון, הוסיף: "אני מצפה ממכבי לצאת מחדר ההלבשה בהתלהבות ולתת משחק של להיות או לחדול. הם חייבים לנצח בחוץ כדי לעלות לפיינל פור, ולחזור לתל אביב בפיגור 2:0 יהיה קשה מאוד עבורם. אני מצפה למשחק שונה מהקודם, ואני בטוח שהוא יהיה קשה יותר בשבילנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully