וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת אל גטרר: "ריאלי לחשוב על מדליה אולימפית"

23.3.2011 / 13:42

הוועד האולימפי אירח את נבחרת הטאקוונדו, הציג את הפרוייקט לקראת משחקי לונדון, ואת השאיפה שלא מתביישים לדבר עליה

במשרדי הוועד האולימפי התקיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים להצגת פרוייקט ענף הטאקוונדו, שהוא אחד מששת הפרוייקטים המובילים לקראת משחקי לונדון 2012. המטרה למשחקי לונדון, כפי שהוצגה, היא לא פחות ממדליה אולימפית כאשר אלופת אירופה בת אל גטרר היא המועמדת הבכירה לעשות את זה.

מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר, יחד עם מנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג ומנכ"ל התאחדות הטאקוונדו מישל מדר, הציגו את אופי הפרוייקט. עשרת הלוחמים הבכירים בארץ עורכים כיום שלושה אימונים משותפים בשבוע, נהנים מכלכלה ועזרה במגורים, ציוד חדיש ומעטפת רפואית ואפילו שני יריבי אימון ממכסיקו, ששוהים בארץ לכל אורך השנה וצמודים לנבחרת.

המטרה הקרובה של הנבחרת היא אליפות העולם שתתקיים בדרום קוריאה בתחילת מאי. את ישראל ייצגו שם שישה ספורטאים: אניה מירקין (53 קילוגרם), בת אל גטרר (57 קילוגרם), רון אטיאס (54 קילוגרם), לירן מלאכי (58 קילוגרם), אדם סגיר (63 קילוגרם) ואלון אלבוחר (68 קילוגרם). את הקריטריונים להשתתפות במשחקי לונדון 2012 לא יהיה ניתן להשיג באליפות עצמה, אלא בשתי תחרויות מיון, מאחר ובמשחקים האולימפיים יתחרו רק 16 מתמודדים בכל משקל, כך ששני ניצחונות במשחקים עצמם שווים מדליה. רק שלושה מדליסטים בכל משקל מכל תחרות מיון יגיעו למשחקים בלונדון וזו המטרה העיקרית של גטרר ושאר הלוחמים הישראלים, כאשר כל מדינה תוכל לשלוח ארבעה נציגים בלבד לתחרויות הטאקוונדו. תחרות המיון הבינלאומית הראשונה תתקיים בסוף יוני באזרבייג'אן, ותחרות המיון האירופית שהיא ההזדמנות האחרונה תתקיים בינואר 2012 ברוסיה.

בת אל גטרר התייחסה היום למצבה של הנבחרת הישראלית ולשאיפותיה האישיות ואמרה: "הטאקוונדו הוא ענף אישי אבל ההצלחה שלנו היא קבוצתית כי אנחנו כל הזמן ביחד וכולם תומכים אחד בשני, גם לא חסר לנו כלום. אני חושבת שזה ריאלי לחשוב על מדליה אולימפית, נשאר רק ללכת ולנצח את כל הקרבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully