וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע החליטו: אוהד כהן ייקנס באלפי שקלים

23.3.2011 / 13:40

ברקת לא עברה לסדר היום בעקבות העימות עם הקהל, השוער התנצל. במועדון אישרו את הידיעה: "מקווים שבכך תמה הפרשה"

שוער הפועל באר שבע, אוהד כהן, עמד לוועדת משמעת בנוכחות המאמן ניר קלינגר והמנכ"ל אסי רחמים בעקבות המתיחות עם האוהדים, בסיומה הוחלט להעניש את השחקן בחומרה ולקנוס אותו בסכום של אלפי שקלים. סכום הקנס מוערך בין עשרת אלפים ל-20 אלף שקל.

בנושא המקצועי, קלינגר יחליט כעת האם לשתף את השוער במשחק הקרוב. כך או כך, ההערכות מדברות על כך שכהן לא ימשיך בעונה הבאה. כזכור, שלשום נפגש כהן עם קלינגר ורחמים ובסיום השיחה הוחלט ייערך בירור נוסף, בניסיון לגשר על הבעיות. יש לציין כי כהן התנצל והביע חרטה עמוקה על ההתנהגות כלפי האוהדים.

מהקבוצה הודיעו מאוחר יותר: "בבירור שנערך אמש לשוער אוהד כהן בעקבות אירועי השבת האחרונה, הוחלט להטיל על השחקן קנס כספי גבוה. המועדון וגם השחקן מקווים שבכך תמה הפרשה. כהן ייתן את כל כולו למען הצלחת הקבוצה עד תום העונה. יחד עם זאת חשוב לציין כי במועדון מגנים בכל תוקף את האלימות המילולית כלפי כהן וכל אלימות מכל סוג שהוא".

בתוך כך, באר שבע עורכת היום הכנות רגילות והקבוצה קיימה את אימון הבוקר למצב נפילת הגראד בשכונת מגורים בעיר, שגרמה לפציעות שלושה אנשים ונפגעי חרדה. בבתי הספר בעיר הופסקו הלימודים, גם בקבוצה ממשיכים בהכנות הרגילות, למרות הפגרה הצפויה בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully