וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אנחנו מחזיקים אצבעות לנבחרת"

הדס גרינברג

23.3.2011 / 12:46

מאמן הפועל עכו מרוצה מכך שחמישה שחקנים של הקבוצה מייצגים את הנבחרות, ומאמין: "אפשר לנצח את שני המשחקים"

ההצלחה של הפועל עכו העונה בהדרכתו של המאמן אלי כהן ממשיכה לתת את אותותיה. לראשונה בהיסטוריה חמישה שחקני הקבוצה זומנו לנבחרות השונות. בינתיים דודו גורש ואיציק כהן משתייכים לנבחרת הבוגרת עם זימוני בכורה מהעונה הנוכחית כאשר אליהם מצטרפים הקשר הצעיר והכישרוני, מוחמד כליבאת, אלכסנדר זהבי שרק הושאל ממכבי חיפה לעכו בינואר וכבר כעבור חודש זומן לנבחרת הצעירה והשוער טארק נאטור. כל השלושה יצאו לטורניר הנבחרת הצעירה בהדרכתו של גיא לוזון.

אלי כהן, מאמן הקבוצה, התייחס לייצוג המרשים של קבוצתו בנבחרות השונות ואמר לוואלה ספורט: "אין ספק שזה מחמם את הלב לראות חמישה שחקנים שלנו בנבחרות השונות. העובדה שהשנה עכו עלתה על מפת הכדורגל הישראלי עזרה להבחין בשחקנים הכשרוניים שיש אצלנו ואני מאחל לכל אחד ואחד מהם בהצלחה. אני בטוח שעוד שחקנים שנמצאים כעת בעכו יגיעו לנבחרות השונות בהמשך".

באשר לסיכויי הנבחרת הבוגרת לקראת שני המשחקים הקרובים מול לטביה וגאורגיה, מעריך כהן: "אנחנו מחזיקים אצבעות כי זה לא סוד שהסיכויים שלהם לא מי יודע מה אבל הם צריכים לעשות את העבודה, לנצח ואחר כך להסתכל על אחרים. אני מאמין שהם יכולים לנצח את צמד המשחקים".

למרות הדברים, כהן מוטרד יותר בקבוצה שלו, שחזרה לפלייאוף העליון, מקום בו שהתה עד כה במרבית שלבי העונה. "הניצחון שלנו בשבת האחרונה הבטיח כמעט באופן סופי את הפלייאוף האמצעי עבורינו, אנחנו נמצאים בעמדה טובה", אמר כהן. "המאבקים על הפלייאוף העליון יהיו קשים מאוד ומבחינתנו לסיים שם זה יהיה בונוס, אבל אם יש מגיע בכדורגל אז מגיע לנו כי מתחילת העונה אנחנו בשישייה הראשונה. אנחנו מציגים כדורגל יפה לעין ומבקיעים כמות יפה של שערים. זה יהיה הכי מתוק שיש לסיים את העונה הזו בפלייאוף העליון".

בקבוצה ימשיכו את האימונים עד ליום חמישי כאשר ביום שישי ייצאו השחקנים לחופש וישובו לאימונים ביום שני אז יחלו בהכנות לקראת המשחק החשוב עם מכבי חיפה בנצרת עלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully