וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט: "המשחק חשוב מ'האח הגדול'"

23.3.2011 / 11:25

שוער הנבחרת מאמין שהקהל יעדיף במוצ"ש את הנבחרת על פני ג'קי ונופר: "מי שאוהב כדורגל והנבחרת חשובה לו יצפה בנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

"אני בטוח שהמשחק של הנבחרת חשוב יותר מהגמר של 'האח הגדול', כך אמר הבוקר (רביעי) השוער דודו אוואט באימון הנבחרת לקראת צמד המשחקים מול גאורגיה ולטביה. כידוע, שעת המשחק הוקדמה בעקבות שידור גמר תוכנית הריאליטי במוצאי שבת בערוץ 2. אוואט יודע ש"חשוב שהקהל יהיה איתנו באיצטדיון הכי ביתי בארץ. ידוע שאוהבים מאוד את תוכנית הטלוויזיה, אבל מי שאוהב כדורגל והנבחרת חשובה לו יצפה בנו. זה משחק שיכול להציל את הסיכויים שלנו שפחתו".

אוואט וחבריו מתכוננים לאתגר: "זה יהיה משחק קשה. בקמפיין הקודם לטביה הקשתה עלינו מאוד ונצטרך לבוא מרוכזים. עם הנקודות שהפסדנו מולם בקמפיין הקודם היינו מגיעים למונדיאל".

גל אלברמן הוסיף: "אין מקום לטעויות. הייתי רוצה לשחק אבל אני מודע למצב. אני קורא לקהל להגיע ולתמוך בנו".

יוסי בניון ינחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל, אך לא מתכוון לדבר עם התקשורת עד האימון הראשון שיערוך מחר בבוקר. בנבחרת ממשיכים להעריך שהסיכויים שיסכים להיכלל בסגל לגאורגיה נמוכים ולא מתכוונים לסכן אותו. אם בניון יסכים לשבת על הספסל מול גאורגיה, גם אם לא ישחק, בנבחרת יסכימו. "בניון עדיין ברשימת הסגל. הוא שחקן חשוב מאוד, אבל הכל תלוי בו", אמרו בנבחרת.

היום עורכת הנבחרת שני אימונים. אימון הבוקר נערך באיצטדיון בלומפילד ובשעות הערב היא תקיים אימון באיצטדיון רמת גן, שיהיה סגור לתקשורת. מחר תקיים הקבוצה שני אימונים נוספים וביום שישי את האימון המסכם שלה. בינתיים הולכת ומסתמנת מגמה לכלול בהרכב את חלוץ מכבי פתח תקוה, עומר דמארי, שנחשב לחלוץ "תשע" היחיד בנבחרת. ברדה, שמשחק בתפקיד דומה, עשוי לשחק אצל פרננדז כשחקן קו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully