וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אק אידסון: "זה הזמן להביא את האנרגיה"

הגארד של מכבי תל אביב לא מאבד תקווה אחרי ההפסד לקאחה לבוראל. דיוויד בלאט: "זו סדרה וזה לא הזמן לצאת מהפוקוס"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל, שליחנו לספרד

אחרי שפתחה את הסדרה המכריעה נגד קאחה לבוראל בהפסד, מכבי תל אביב מנסה להרים את הראש לקראת המשחק השני והלא פחות חשוב ביום חמישי. האכזבה הברורה בעקבות ההפסד 76:70 ניכרה בפניהם של קברניטי המועדון ושחקניו, אולם הצוות המקצועי יודע כי עליהם להתעשת במהרה, כשכבר היום (רביעי) בערב יתקיים האימון המסכם. הצוות המקצועי יעניק לשחקנים זמן להתאוששות הבוקר, אך במקביל הוא בוחן את השינויים שיש לערוך לקראת המשחק. בתדרוך הווידאו של היום ינסה המאמן לתדרך את השחקנים בכדי למנוע את הטעויות שנעשו במפגש הראשון.

דייוויד בלאט, שהדגיש לא אחת בפני שחקניו כי "המטרה היא לצאת עם לפחות ניצחון חוץ אחד בשני המשחקים הקרובים", אמנם דיבר בחדר ההלבשה על טעויות הקבוצה במשחק ועל השלשות של הספרדים, אך במקביל ניסה לרומם את רוחם. "אמרתי להם הרבה דברים שצריך ללמוד מהם, אבל אמרתי להם גם הרבה דברים אופטימיים כי היו פה הרבה הזדמנויות. היו דברים שאם נעשה אותם הרבה יותר טוב, זה יכול לעזור לנו להפוך את התוצאה ובעיקר להרים אותם, כי זו סדרה וזה לא הזמן לצאת מהפוקוס", אמר בלאט לוואלה! ספורט. "לכן צריך להרים את השחקנים בכדי לבוא ביום חמישי ולהילחם".

שחקנים מעטים הסכימו לדבר אמש, כשהאחרים העדיפו להרכין את ראשם או להביט באריכות בסטטיסטיקה. היציאה אל הלילה הקר בוויטוריה אל האוטובוס התבצעה במהירות, כשגם במסע הקצר באוטובוס למלון בו שוהה מכבי העדיפו מרבית השחקנים להתכנס בתוך עצמם.

"כולם מאוכזבים כי אנחנו חושבים שהיה לנו סיכוי לנצח", מסביר צ'אק אידסון. "קאחה לבוראל אמנם קבוצה טובה אבל דברים מסוימים גם לא עבדו עבורנו במשחק הזה. יש כמה דברים שלא עשינו טוב נגדם כמו השלשות שלהם, אותן לא הצלחנו לעצור, והגנתית היינו צריכים להיות הרבה יותר קשוחים מולם. צריך לזכור שזו רק תחילת הסדרה. זה לא שלא רצינו לשחק טוב הגנתית, אבל הספרדים רצו לשחק כמה שיותר חזק מתחילת המשחק. זה הזמן להביא את האנרגיות שאנחנו צריכים להביא ואת האנרגיה שהצגנו במשך כל העונה".

לשאלה איך ההפסד ישפיע על מכבי, השיב אידסון: "הפסדנו את המשחק הראשון. נצפה ונבין את הטעויות שעשינו, ונחזור לפרקט במהרה. ההפסד לא ישפיע עלינו יותר מדי כי זה משחק אחד. לא מדובר ביריבה מהליגה השנייה, קאחה היא קבוצה טובה, והם קלעו זריקות קשות מולנו, זה קורה. הם קבוצה טובה". האמריקאי מעדיף להישאר אופטימי: "אני, ולא רק אני אלא כל הקבוצה מאמינה שאנחנו יכולים לנצח כאן במשחק הבא. צריך לזכור שזו רק תחילתה של הסדרה בינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully