וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL: שונה חוק בעיטות הפתיחה

23.3.2011 / 9:51

כדורי פתיחה ייבעטו מקו ה-35 יארד. דווין הסטר: "מוציאים את הכיף מהמשחק". גודל: "לא יהיו מחליפים במקרה של שביתה"

בעוד בעלי הקבוצות ב-NFL מתכוננים לשביתה, הם העבירו חוק משמעותי הלילה (בין שלישי לרביעי) - הזזת בעיטת הפתיחה מקו ה-30 לקו ה-35 יארד. חוק הטאצ'בק נותר על כנו, כשכדור שחדר בבעיטת פתיחה או הרחקה לאנדזון יעמיד את הקבוצה התוקפת בקו ה-20 יארד.

השינוי הזה משמעותי מפני שהוא יקטין באופן נכבד את כמות ההחזרות ויקשה על מחזירים כמו דווין הסטר משיקגו, שאמר: "הם הולכים רחוק מדי ומורידים את הכיף מהמשחק. אנשים פה רוצים לראות משחק פוטבול, הם אוהבים את ההחזרות הגדולות. הם לוקחים לנו את הצ'אנסים לשנות משחק עם המהלכים האלה".

ג'וש קריבס מקליבלנד, עוד מחזיר בעיטות מצוין, הגיב בטוויטר: "זה בולשיט. לא הופכים את המשחק לבטוח יותר לשחקנים, רק עושים ממנו בלגאן. זה אומר שיהיו טאצ'בקים בכל בעיטה, אבל גם פציעות עדיין יהיו חלק מהמשחק".

שינוי נוסף יהיה בקטגוריית ההילוכים החוזרים. מעתה, השופטים יהיו מחויבים לבדוק את כל המהלכים שמסתיימים בהבקעה. זה יחסוך ממאמנים את הצורך להשתמש בערעור כשהם חושבים ששחקן חצה/לא חצה את קו האנדזון.

חדשות נוספות בליגה: הקומישינר רוג'ר גודל אמר כי במקרה של שביתה לא צפויה ה-NFL להיות משוחקת עם מחליפים, כפי שקרה ב-1987: "אין דיונים כאלה", אמר, "זה לא משהו שאפילו עלה ואין לנו שום תוכניות לעשות את זה". לורנס טיילור, שהואשם באינוס קטינה, הורשע בבעילה אסורה ולא ייכנס לכלא. הוא הושם בתקופת מבחן למשך שש שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully